בארץ

עובדי אונר"א השתתפו בטבח ב-7 באוקטובר: מזכ"ל האום שוב מתפתל

לאחר שפורסם כי מספר עובדי הארגון הידוע לשמצה אונר"א, ואף היום חברים בארגוני הטרור השונים ברצועת עזה, מה שגרם להפסקת המימון לארגון על ידי מספר מדינות. מזכ"ל האו"ם מגיב לדברים, וחוטף שוב משגריר ישראל
מערכת ice | 
אונר"א (צילום shutterstock)
מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטיירש, ידוע שציניות שלו כלפי ישראל ולקיחת צד באופן מובהק, בכל הקשור למלחמה בין ישראל לארגוני הטרור בעזה. עם פרוץ המלחמה מיהר המזכ"ל לגנות את ישראל ובהתחילה כמעט ולא התייחס לטבח, האונס, השריפה והביזה המחרידים שביצעו מחבלי חמאס והג'יהאד האסלאמי, בעזרתם של אזרחים עזתים, בבוקר ה-7 באוקטובר.
על אף שפורסם כי מספר עובדי הארגון השתתפו ואף לקחו חלק פעילו במעשי הזוועה של ה-7 לאוקטובר, אותם מעשים שגרמו לפרוץ המלחמה, גוטיירש מסרב לגנות באופן חד צדדי ולכל הצהרה בנושא מוסיף את דאגתו להמשך קיום הארגון. וזאת למרות שנודע כי תשתיותיו שימשו ברובן לטרור, מהסתרת אמצעי לחימה ועד, כפי שהתגלה, עובדים בארגון שממש לקחו פיזית חלק בזוועות.

לאחר שהמזכ"ל הגיב לדברים רק עם הודעתן של מדינות כמו ארה"ב על הפסקת המימון לארגון, שוב הוא הוכיח כי אין קשר בינו לבין מהות תפקידו מאחר והוא מתעלם לחלוטין מזכויותיה המובהקות של מדינה ריבונית, וכפי שהטיח בו לא מעט פעמים שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, נטען עליו על ידי רבים כי הוא אינו ראוי לשמש בתפקיד זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה