בארץ

נתניהו בבשורה למשפחות החטופים: "מקיימים מגעים ברגעים אלה"

רה"מ נתניהו נפגש עם נציגי משפחות החטופים בקריה בתל אביב. בפתח דבריו, חשף רה"מ כי מתקדמים תהליכי משא ומתן עם הגורמים הרלוונטיים להחזרת החטופים ואמר "אנחנו פועלים להחזיר את כולם"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אתמול (חמישי), נפגש רה"מ בנימין נתניהו עם משפחות החטופים והחטופות שיקיריהן מוחזקים בשבי חמאס בימים אלו. בעת הפגישה שנערכה בקריה בתל אביב, ציין רה"מ כי מתקדמים מהלכים שונים להחזרת החטופים והחטופות. "אנחנו מקיימים מגעים גם ברגעים אלה", ציין רה"מ נתניהו בפתח דבריו.
לצד העובדה כי אכן מתקיימים תהליכי משא ומתן עם הגורמים הרלוונטיים, הדגיש רה"מ כי הוא אינו יכול להעניק למשפחות פרטים נוספים: "לא יכול לפרט את הסטטוס - אנחנו פועלים להחזיר את כולם".
בעת המפגש שהתקיים אתמול (חמישי) בקריה בתל אביב, נכחו 28 נציגים של משפחות החטופים והחטופות. על פי הדיווחים, מדובר בעסקה קטארית מתעדכנת, שכוללת סעיפים חדשים.
רעייתו של רה"מ, שרה נתניהו נפגשה אף היא עם משפחות החטופים וציינה בפניהם כי לצד לחימתם להחזרת הבנים והבנות, ישנה חשיבות רבה בטיפול מצבם הנפשי: ״כאמא וגם כפסיכולוגית ילדים אני מבינה את המצב הבלתי אפשרי שאתם נמצאים בו, ואת התמיכה הרבה לה אתם זקוקים גם במישור הנפשי. כולנו אתכם על מנת לסייע בכל מה שניתן".
לצד זאת, סיפרה נתניהו כי גם היא נרתמת למאמץ הקשה והכואב של משפחות החטופים ובימים האחרונים שלחה מכתבים לנשות מנהיגי העולם: "שלחתי מכתבים ל-33 נשות מנהיגים מרחבי העולם וביקשתי שיפעילו לחץ על הצלב האדום, ומכתב נוסף גם לאפיפיור. מה שנעשה על ידי החמאס אלו פשעים נגד האנושות. כולנו מתפללים לשלום כל חטופינו ולשובם הביתה בשלום ובמהרה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזוג נתניהו בזוי ומושחת
    הזוג נתניהו בזוי. 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזוג נתניהו בזוי ומושחת, הם האחראים לאסון הכבד על עם ישראל
    סגור