בארץ

בן גביר תחת מתקפה: "מזמין אירוע כמו שקרה ב-7.10"

אדיב מזעל מנהל קהילה ביישוב ערב אל ערמאשה הצמוד לגבול לבנון סיפר לתוכנית של אמנון לוי בחדשות 13 על הבעיות שנתקלים בהם בכפר בדבר אי האפשרות להוציא רישיון נשק לכיתות הכוננות בעיר: "יש לנו אנשי קבע משוחררים, אין שום סיבה להוריד את ערמאשה מהזכאות"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
רבות דובר בתקופה האחרונה באפשרות אישור הוצאות נשק למתאימים שמגישים בקשות, אותו תכנן השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לחוקק. אולם נראה כי דווקא בעת מלחמה החליט שר לביטחון פנים לבטל את רישיון הנשק לתושבי הכפר הבדואי ערב אל ערמאשה הנמצא על גבול לבנון.
אדיב מזעל מנהל קהילה ביישוב ערב אל ערמאשה סיפר בתוכניתו של אמנון לוי בערוץ 13 על הקושי בו נתקלים ביישוב: "קיבלתי אישור ב-9.10" טען מזעל והמשיך: "למרות זאת קיבלתי אתמול הודעה ממשטרת ישראל כי אישור זה בוטל, ערמאשה הוא כפר שקרוב מאד לגבול והמשמעות היא שגם אלה שיש רישיון לא יקבלו חידוש, זאת למרות שביישובים מסביב הזכאות לא ירדה".
מזעל הוסיף: "גם חיילים בקבע קיבלו דחייה, יש אצלנו אנשים נורמטיביים שגם כן קיבלו דחיות. לא יכול להיות שביו"ש מחלקים נשקים וכאן שיש חיילים משוחררים שגם מגינים על המדינה ורוצים להגן על הישוב, לא עושים זאת. ההחלטה הזו פשוט מזמינה אירוע כמו שקרה ב-7.10, אם כוח רדואן ירצה לפרוץ ערמאשה זו הנקודה הכי חלשה בגבול והם כל הזמן מנסים לחדור, יש אצלנו אנשי קבע משוחררים, אין שום סיבה להוריד את ערמאשה מהזכאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה