בארץ

דיון סוער בוועדת הכספים: בעלת עסק תקפה את גפני בצעקות

במהלך ועדת הכספים בדיון על מתווה הפיצויים לעסקים שנפגעו בעקבות המלחמה, תקפה בעלת עסק את יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני על התייחסותו ללוחם מילואים בעל עסק שסיפר על מצבו הכלכלי הקשה: "לעומתו אני עפר לרגליו"
מערכת ice | 
משה גפני (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, איתי רון, shutterstock)
דיון סוער נערך היום בוועדת הכספים של הכנסת שדנה במתווה הפיצויים לעסקים שנפגעו בעקבות המלחמה, במהלך הדיון תקפה בעלת עסק את יו"ר הוועדה חבר כנסת משה גפני על התייחסותו לבעל עסק שנקרא למילואים וסיפר על מצבו הקשה.
 

"למרות שרציתי לדבר על העסק שלי, אני עפר לרגליו של החייל" צעקה בצרחות בעלת עסקים על יו"ר הוועדה. במהלך הדיון דיבר המילואימניק ליאור מושייב בעליו של הלופט בבאר שבע על מצבו הכלכלי הקשה, ואמר "אני מפחד להעביר אשראי לסימילאק של הילדה, המקרר שלנו ריק" בנוסף זעם על חברי הוועדה וטען: "יש עוד מישהו שהמקרר שלו ריק? עוד מישהו שלא קיבל משכורת?"
כזכור ועדת הכספים של הכנסת התכנסה היום כדי לדון במתווה הפיצויים לעסקים שניזוקו בעקבות המלחמה, אולם למרות שמשרד האוצר בראשות השר בצלאל סמוטריץ' טען כי מתווה הפיצויים יימשך גם בחודש דצמבר, עדיין לא הוחלט על כך באופן סופי. מי שתקף את הממשלה ושר האוצר היה יו"ר פורום העצמאיים רמי בז'ה שטען כי שר האוצר מפקיר את בעלי העסקים בעורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה