בארץ

צה"ל מחלק שטרות מזויפים בעזה: התושבים יסגירו את חמאס?

בכרוזים שהתעופפו לעזה נכתב: "שלטון חמאס לא יימשך עוד זמן רב. חסכו לעצמכם את הנזק שנגרם בגלל חמאס. עתידכם נתון בידיים שלכם. זוהי ההזדמנות האחרונה שלכם לתת לנו כל מידע בנוגע לחטופים, ובכך תבטיחו לעצמכם עתיד טוב יותר ומענק כספי"
מערכת ice |  3
מחיר המלחמה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
האם תושבי עזה יתפכחו ויביאו לסיום 'מלחמת חרבות ברזל' יותר מהר ממה שצה"ל מסוגל? כלי תקשורת פלסטינים מדווחים היום (שישי) כי צה"ל מפזר שטרות מזויפים באזור השכונות א-דרג' וא-תופאח בעיר במטרה להביא להסגרת ראש חמאס.
בכרוזים שהתעופפו לעזה נכתב: "שלטון חמאס לא יימשך עוד זמן רב. חסכו לעצמכם את הנזק שנגרם בגלל חמאס. עתידכם נתון בידיים שלכם. זוהי ההזדמנות האחרונה שלכם לתת לנו כל מידע בנוגע לחטופים, ובכך תבטיחו לעצמכם עתיד טוב יותר ומענק כספי".
בכלל, נראה שבצה"ל לוקחים צעד קדימה את המצוד אחר ראשי ארגון הטרור חמאס, בניסיון לחסלם או להביאם למשפט בישראל. הבכיר המבוקש ביותר הוא כמובן יחיא סינוואר, אך בעלון שפרסם צה"ל ברצועה ישנם שני מחבלים נוספים אחרי סינוואר שלמרבה ההפתעה, שווים לצה"ל יותר ממוחמד דף.
על פי העלון שתמונתו פורסמה ברשתות החברתיות, על מידע משמעותי על יחיא סינוואר צה"ל מוכן לשלם 400,000 דולר, כאשר על מידע משמעותי בנוגע למוחמד דף צה"ל מציע 100,000 דולר בלבד.
כאמור, בין סינוואר ודף ישנם שני מחבלים נוספים, כאשר אחד מהם הוא אחיו הצעיר של יחיאר סינוואר, מוחמד סינוואר, שעל מידע בנוגע אליו צה"ל מוכן לשלם 300,000 דולר ועל המחבל הנוסף שנמצא ברשימה, ראפע סלאמה, צה"ל מוכן לשלם 200,000 דולר.

צילום: סעיף 27א
נראה שבצה"ל והדרג המדיני החליטו להגביר את הלחץ על ראשי ארגון חמאס ולאותת להם כי אין בכוונתם להניח להם להמשיך לברוח עוד זמן רב. לא מן הנמנע כי זהו עוד צעד בניסיון לדחוק את חמאס לפינה, ולגרום לו להציע עסקת חטופים נוספת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניסוח בעייתי לדעתי
    א 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפכחו ? עזתים? איך אדם שכל חייו חונך נשם ואכל שנאת העם היהודי על בוריו יכול להתפכח?! אנחנו אלה שצריכים להתפקח ולהבין אחת ולתמיד, זה ברור כשמש, אין הבדל בין העזתים לחמאס, הם לא פליטים מסכנים, ואין צד אחד בהם שהתפכח או מצא אנושיות . מכאן , שתחילת הכתבה מנוסחת בצורה כל כך מעוותת ולא נכונה. התפכחות זו לא מילה מתאימה שמתאימה לפלשתינים או איך שהאספסוף המיותר הזה קורא לעצמו.
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי למה שטרות מזויפים
    ישראלי 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה חשוב לציין שמדובר בשטרות מזויפים?
    סגור
  • 1.
    רעיון מצויין ויצירתי שיביא לתוצאות (ל"ת)
    ישראלי עם חזק 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור