בארץ

חיים רמון נגד נתניהו: "כרת ברית עם חמאס שהולידה את ה-7 באוקטובר"

"שוב שוב מנסה נתניהו לנקות מעצמו את כתם הברית שכרת בכוונה תחילה עם השטן החמאסי": לאחר שהשווה את מניין הקורבנות של ה-7 באוקטובר למניין הקורבנות של הסכם אוסלו, השר לשעבר חיים רמון תקף את רה"מ נתניהו וטען כי הוא אחראי לתהליך ההסכם

מערכת ice |  3
חיים רמון, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, יונתן זינדל)
הבוקר (שלישי), השר לשעבר חיים רמון, פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הוא תוקף את רה"מ נתניהו על השוואתו של מספר קורבנות ה-7 באוקטובר למספר הקורבנות בתהליך אוסלו. מלבד זאת, רמון הפנה אצבע מאשימה על רה"מ לשעבר אהוד ברק, אשר לטענתו הוביל ל"אינתיפאדה שנייה".
כאמור, השר לשעבר חיים רמון פרסם ביקורת נוקבת נגד רה"מ נתניהו על התנהלותו בתקופת הסכם אוסלו. בציוץ כתב רמון: "שוב שוב מנסה נתניהו לנקות מעצמו את כתם הברית שכרת בכוונה תחילה עם השטן החמאסי. ברית ארורה זו הכפיפה מאות אלפי ישראלים בדרום הארץ לחסדי חמאס, ובסופו של דבר הולידה את טבח השבעה באוקטובר".
בהמשך, טען רמון כי "כדי לברוח מאחריותו לכריתת הברית עם החמאס, השווה נתניהו את מספר הקורבנות בטבח השבעה באוקטובר למספר הקורבנות בתהליך אוסלו". השר לשעבר רמון, המשיך לטעון כי לרה"מ נתניהו יש חלק אינטגרלי בתהליך הסכם אוסלו.
בין היתר ציין, כי בעת קמפיין הבחירות בשנת 1996, נתניהו הבטיח לכבד את הסכמי אוסלו  ולהמשיך את התהליך המדיני הכרוך בו. מלבד זאת, ציין כי כתוצאה מחתימתו על הסכם חברון, החליט למסור את רוב העיר לידי הרשות הפלסטינית.
בסיום דבריו, בחר השר לשעבר חיים רמון, להפנות אצבע מאשימה כלפי רה"מ לשעבר אהוד ברק וכתב: "אבל לא היה זה תהליך אוסלו אשר הביא לאינתיפאדה השנייה. הסתלקותו של אהוד ברק מתהליך אוסלו היא שהחזירה את הטרור לרחובותינו, לאחר ארבע שנות שקט כמעט מוחלט. אותו ברק שהיה גם שותפו הבכיר של נתניהו לתכנון ויישום קונספציית הדו-קיום עם שלטון החמאס בין 2009 ל2013".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיים רמון מאדריכלי אוסלו ! (ל"ת)
    אסף 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אני מניח יחייה סינואר התקשר לנתניהו והודע לו
    יייייייששששששש 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על כל הכסף שהגיע מקטר
    סגור
  • 1.
    חיים רמון מנכשלי אוסלו... (ל"ת)
    א 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור