בארץ

ידלין מזהיר את העולם: "ניצחון חמאס הוא ניצחון לרוסיה וסין"

בכנס הסברה "כלכלה בעת מלחמת חרבות ברזל", שנערך ביום חמישי האחרון, שגרירים רבים הגיעו על מנת לקבל סקירה כלכלית וגאו פוליטית על המצב. "לאחר זוועות ה-7 באוקטובר לחמאס אין זכות קיום. המלחמה לא תסתיים ללא החזרת כל החטופים, זו מטרת העל של המלחמה", כך אמר נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין 

מערכת ice |  1
עמוס ידלין (צילום Avshalom Sassoni Flash90)
ביום חמישי האחרון התקיים כנס הסברה בשם "כלכלה בעת מלחמת חרבות ברזל". הכנס נערך ביוזמת איגוד לשכות המסחר, בבית ציוני אמריקה בתל אביב. בכנס השתתפו שגרירים ונספחים כלכליים שהגיעו על מנת לקבל סקירה כלכלית וגאו פוליטית על כלכלת ישראל בזמן המלחמה.
את הכנס פתח נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין שאמר: "המלחמה היא של כל העולם המערבי. לאחר זוועות ה-7 באוקטובר לחמאס אין זכות קיום. המלחמה לא תסתיים ללא החזרת כל החטופים, זו מטרת העל של המלחמה. יש לנו כלכלה חזקה. מסייעת לציבור ולמשק לצלוח את המשבר". 
עמוס ידלין, אלוף (במיל') שכיהן כראש המכון למחקרי ביטחון לאומי ובתפקידו הצבאי האחרון כיהן כראש אגף המודיעין, אמר: "ב-7 לאוקטובר נעשו זוועות שהעולם עוד לא ראה, אחרי השואה אמרנו לעולם לא עוד והנה אנחנו אומרים זאת שוב". 
עוד הוסיף ידלין: "אם לא ננצח את חמאס זה יהיה ניצחון לרוסיה וסין במאבק הגלובלי. ישראל של אחרי השביעי לאוקטובר היא לא אותה ישראל, ישראל הורידה את הכפפות עד שתנצח את חמאס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באו לשמוע ולהתעדכן
    חחחחחחחחחחח 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו עמוס ידלין האורקל. העולם ממתין בדריכות ובשקיקה לניתוח של הגאון הקוסמופוליט הידען והמנתח המהולל שניסה כוחות בפריימריז של מפלגת העבודה והפסיד ל....איבתיסאם מראענה
    סגור