בארץ

לפיד מתפוצץ בכנסת: "מדינה שלמה כלואה בסיוט, הם צריכים ללכת"

יאיר לפיד עלה לנאום היום במליאת הכנסת והשתלח בממשלה בעקבות התקציב שהגישה. לפיד אמר כי "מדינה שלמה כלואה בתוך סיוט" והוסיף כי "ישראל לא תוכל להתחיל את השיקום שלה כל עוד הם (הממשלה) פה"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, עלה היום (רביעי) לנאום מעל הדוכן במליאת הכנסת וביקר בחריפות את הממשלה ואת התקציב שהגישה. את נאומו פתח לפיד בסיפור על ביקורו אצל משפחה של אחד החטופים שחזר ואמר כי האמא עדיין כלואה בתוך הסיוטה שעברה.
לאחר מכן הוסיף לפיד ואמר כי "גם אנחנו כלואים בתוך סיוט, מדינה שלמה כלואה בתוך סיוט. וחלק מהסיוט שאנחנו כלואים בו זה התקציב הזה, התחושה הזו שיש ממשלה שלא אכפת לה באופן טוטאלי מאזרחיה, ממה שעובר עליהם, ממה שקרה לכולנו ב-7 לאוקטובר".
 

בנוסף, אמר לפיד: "זה ניתוק גמור מהכאב והצער, וגם מהחלקים היפים, גם מהישראלים המופלאים שהולכים ותורמים ועושים ועוזרים, גם מהולדתה של ישראל החדשה שבה אנחנו אומרים 'אוקיי נדלג על הדבר הקרוי ממשלה, נעזור אחד לשני'. זה נוסף לרשימה הארוכה והמתארכת של דברים בלתי נסלחים שעושה הממשלה הזו".
לסיום, אמר לפיד: "אם היינו זקוקים לעוד הוכחה אחת, אז התקציב הזה זו ההוכחה, המדינה הזו לא תוכל להתחיל את תהליך השיקום שלה כל עוד הם פה, והם צריכים ללכת הביתה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפיד
    רחל 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד תספר לנו מה אתה עושה למען המדינה
    סגור
  • 1.
    כל אחד והמחלה שלו.
    מיכה 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי צריך ללכת ?
    סגור