בארץ

הרמטכ"ל ללוחמים בלב עזה: "אנחנו ממשיכים עד הניצחון" | צפו

כחלק מפסיכולוגיית הלחימה נגד אויב אכזר כמו חמאס, הרמטכ"ל הרצי הלוי תועד שוב בלב רצועת עזה. הלוי אמר ללוחמים כי למרות החשש שהפסקת אש תעצור את הלחימה, צה"ל ימשיך בלחימה "עד הניצחון"
מערכת ice | 
הרמטכל הרצי הלוי בעזה (צילום דובר צה"ל)
ראש המטה כללי בצה"ל, רב אלוף הרצי הלוי, תועד פעם נוספת כשהוא בתוך רצועת עזה, מעביר את דבריו לקצינים וללוחמים בשטח, בתוך זירות הקרב. לתיעודים אלה יש חשיבות עליונה במלחמה הפסיכולוגית נגד ארגון טרור כמו החמאס, שמנהיגיו ברחו או יושבים בבונקרים בפחד.
בימים האחרונים, בעקבות הפרסומים על עסקת חטופים הכוללת ימי הפוגה בלחימה, עלה חשש בציבור ובקרב הלוחמים בשטח, כי חמאס ינסה לעצור את הלחימה תוך משיכת תקופת ההפוגה. הרמטכ"ל הגיע עד ללב עזה כדי להגיד ללוחמים שזה לא יקרה.
 
בישיבה שערך הרמטכ"ל עם מפקדים בשטח, דיבר איתם על החשש מהפסקת הלחימה והניח את דעתם כי היא תימשך. "אנחנו מנסים לחבר בין מטרות המלחמה, שהלחץ בתמרון הוא זה שיביא את היכולת להשיג גם את מטרת המלחמה הזו, לייצר את התנאים לשחרור החטופים." אמר הלוי ללוחמים.
"אנחנו לא מסיימים את המלחמה, אנחנו ממשיכים עד הניצחון והולכים קדימה, וממשיכים באזורים אחרים של חמאס. אני מאד גאה בכם, אתם עושים עבודה יוצאת מן הכלל". סיים הלוי את דבריו ללוחמים ולמפקדים בשטח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה