בארץ

מטבריה ועד באר שבע: צמד הטניסאים במחווה לילדי הקהילה

צמד שחקני הטניס המצליח אנדיוני הגיע השבוע "למועדון החלומות" הראשון שנפתח במרכז הטניס והחינוך בבאר שבע לעודד ולחזק את ילדי הקהילה. אלו כל התרומות שנתרמו עבור המועדון
מערכת ice | 
הטנסיאים אנדיוני (צילום מרכזי הטניס והחינוך)

צמד שחקני הטניס המצליח אנדיוני (אנדי רם ויוני ארליך) הגיע השבוע "למועדון החלומות" הראשון שנפתח במרכז הטניס והחינוך בבאר שבע לעודד ולחזק את ילדי הקהילה. ביתר מרכזי הטניס הפועלים בתקופה הנוכחית יפתחו בימים הקרובים מועדוני חלומות בהם יתקיימו פעילויות משחק לילדים, חלוקת צעצועים ומשחקי קופסא, ציוד ספורט, ערכות יצירה, ביגוד ועוד. כל אלו נתרמו בכדי להקל ולהנעים את שהותם הממושכת של התושבים ברחבי הארץ בבתים, במ"מדים, במקלטים ובמרחבים המוגנים.


בזכות שיתופי פעולה מקומיים, הוענקו לאלפי ילדים צעצועים ומשחקים בבאר שבע, אופקים, ערד, אשקלון ודימונה ובימים הקרובים גם מרכז הטניס בטבריה ומרכזים נוספים של הארגון ברחבי הארץ יצטרפו ליוזמה. בנוסף, נתרמו עד כה למועדוני החלומות כ -  8,000 משחקי יצירה, 5,000 צעצועים וחוברות יצירה, מאות מארזי משחקים אשר הועברו ליישובי העוטף, 600 ג'קטים. מלבד כל אלו, נתרמו 1,500 חבילות פינוקים לחיילים ולתושבי הדרום ו-600 קפסולות קפה לכוחות הביטחון.
 


מתחילת המלחמה, כלל מרכזי הטניס והחינוך בישראל התגייסו לארגן מגוון רחב של פעילויות תומכות ביניהם ליווי פסיכולוגי לילדים ולעובדים, התנדבות בקהילה של הנוער הפעיל במרכז יחד עם עובדי המרכז, ארגון פעילויות לילדים עקורים, תמיכה לכל משפחות המרכזים ובמיוחד אלה שנפצעו, פונו או עברו טראומה.

אייל תעוז, מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, מסר: "בימים קשים אלו הצוותים של מרכזי הטניס והחינוך בישראל הפרוסים ברחבי הארץ מטבריה ועד באר שבע מחבקים את כלל תושבי המדינה ובמיוחד את תושבי הדרום והצפון אשר נאלצו לפנות את בתיהם. הארגון עושה כל שביכולתו להקל ולו במעט על ילדי התושבים והמשפחות בפעילויות הפוגה וחלוקת צעצועים וציוד בתרומה. אני רוצה להודות ולשבח את מנהלי המרכזים והצוותים העושים ימים כלילות למען הקהילה ובהתנדבות. ולהזמין את ילדי ישראל למרכזים הקרובים למקום שהותם ולהנות ממועדוני החלומות. כולנו במגרש אחד וכולנו יחד ננצח".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה