בארץ

צה"ל החליט: התקיפות ברצועה יימשכו גם במחיר פגיעה בחטופים

מלחמת "חרבות ברזל": בצה"ל הודיעו כי הם ימשיכו את התקיפות בעזה גם במחיר של פגיעה בחטופים, מלבד במקומות בהם יש להם אינדיקציות כי ישנם חטופים שנמצאים שם
מערכת ice |  1
רצועת עזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה בסוף השבוע האחרון עם תקיפת הפתע של ארגון הטרור חמאס על מדינת ישראל, המספרים הקשים ממשיכים לעלות ועד כה נמסר כי נרצחו למעלה מ-900 ישראלים וישראליות, ועוד למעלה מ-2,600 פצועים. נוסף על כך, ארגון הטרור חמאס הודיע כי יש בידיו למעלה מ-100 חטופים ישראלים, כשארגון הג'יהאד האיסלמי הודיע כי יש בידיוו למעלה מ-30 חטופים ישראלים.
המספרים הסופיים עדיין לא הגיעו מגורמים רשמיים בישראל, אך דובר צה"ל הודיע הערב (שני) כי הוא מוסר הודעות למשפחות של 85 חטופים אחרי שזהותם התבררה בוודאות, בעוד הם עובדים על זיהוי של חטופים נוספים. עדיין לא ברור כמה חטופים בדיוק הגיעו ממסיבת הטבע ברעים, שם טבח נוראי הביא למותם של למעלה מ-260 אנשים, כמה הגיעו מהקיבוצים בעוטף שנכבשו על ידי החמאס וכמה חיילים חטופים.
בתוך כך, על רקע ההפצצות חסרות התקדים שנראו היום בעזה, בצה"ל הודיעו כי הם ימשיכו את התקיפות בעזה גם במחיר של פגיעה בחטופים, מלבד במקומות בהם יש להם אינדיקציות כי ישנם חטופים שנמצאים שם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה הזמן לעשות את הפעולה הקשה הבלתי נסבל והבלתי אפשרית
    רנורו 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אם לצער העמוק שיש חטופים ישראל צריכה לקחת על עצמה החלטה ולהשמיד את כל עזה לצעד כזה אסון שבו יספו גם כל החטופים הישראלים תהיה עניין כואב מכל אבל אין ברירה כרגע, אין ברירה גם אם זה אומר במחיר של הרג הפלסטינים שלא קשורים לחמאס. גם פצצות של אטום יבואו פה בחשבון, הכול הכול בשביל שלא יהיה להם יום של מחר
    סגור