בארץ

הנתונים נחשפים: מי טס יותר לחו"ל, ממשלת נתניהו או הקודמת?

לפי דוחות מזכירות הממשלה, טסו שרי ממשלת נתניהו לא פחות מ-98 פעם (לא כולל ראש הממשלה), הרבה יותר מממשלת בנט-לפיד אותה הרבו להכפיש. ומי שיאן הטיסות?
מערכת ice |  1
טיסות בזול (צילום shutterstock)
בשנה שעברה, כשהיו באופוזיציה, הרבו חברי הליכוד לבקר את ממשלת בנט-לפיד על נסיעות שרי הממשלה לחו"ל. אלא שמסתבר שכאשר חזרו לשלטון, חזרו להתעופף לחו"ל ואף יותר מהממשלה הקודמת.
"תוכנית חיסכון" בקשת 12 חשפה את נתוני טיסות השרים, על פי דוחות מזכירות הממשלה בין החודשים ינואר לאוגוסט, מהם עולה כי שרי ממשלת נתניהו הנוכחית טסו 98 פעם (לא כולל את טיסות רה"מ נתניהו). לשם השוואה, בממשלת בנט-לפיד טסו השרים באותו פרק זמן 75 טיסות בלבד, פער גדול.

השר שטס יותר מכולם הוא באופן טבעי שר החוץ, אלי כהן, שיצא לחו"ל 23 פעם. אחריו שר הכלכלה ניר ברקת, השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר, ושר המדע אופיר אקוניס: שנסעו לחו"ל 6 פעמים כל אחד. שר התיירות חיים כץ ושר התפוצות עמיחי שיקלי מיד אחריהם עם 5 נסיעות לחו"ל.
עוד בדקו בתוכנית חיסכון את משך הטיסה הממוצע, וגם כאן ממשלת נתניהו מובילה בפן השלילי: משך הטיסה הממוצע של שר הוא 4.3 ימים, לעומת 3.8 ימים בלבד בממשלה הקודמת.
רק השבוע פורסם עלות הטיסה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב בחודש מאי למרוקו: לא פחות מ-455 אלף שקל. למרות שהנסיעה הוגדרה לצרכים מקצועיים, רגב ביקרה בבתי עלמין ובמוקדים שונים של הקהילה היהודית במדינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה השווא חלקית?
    עומר 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להזכיר את תוכן הטיסות? אפשר להזכיר שברקת טס אך ורק על חשבונו האישי? אפשר להזכיר שהם לא רוכשים שטיחים אדומים וטסים לאותו יעד ספציפי? אפשר לגם להזכיר פה את היחס כלפי זמן שהות בחול ובכנסת? כי בממשלה הקודמת הם היו בחול יותר מאשר בכנסת בניגוד לממשלה הזאת…
    סגור