בארץ

באישור ישראל - האמריקאים העבירו אמל"ח מתקדם לרשות הפלסטינית

הרשות הפלסטינית קיבלה אמל"ח מתקדם ישירות מארצות הברית. במשלוח אמצעים שונים שהרשות ביקשה על מנת להשתלט ביטחונית על אזורים שמועדים לפורענות בשכם וג'נין
מערכת ice | 
אבו מאזן (צילום פלאש 90)

בעיתון הפלסטיני אל-קודס חושפים כי הרשות הפלסטינית קיבלה אמל"ח אמריקאי על מנת לשמור על הסדר, באישור ישראל. על פי הדיווח, האמריקאים העבירו לפלסטינים את האמל"ח על מנת שהרשות תוכל לחזק את מעמדה בג'נין ובשכם, שתי ערים שבהן המשילות שלה נחלשה.

במסגרת המשלוח המיוחד, האמריקאים העבירו לרשות כלי רכב משוריינים, כלי נשק אוטומטיים עם סמני לייזר חדישים ותחמושת. אמל"ח זה מגיע לאחר שחוסיין א-שיח', מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף הבהיר לאמריקאים בסדרת פגישות כי כוחות הביטחון הפלסטיניים לא יכולים לאכוף את הסדר מחדש עם הציוד הקיים.
 


אבו מאזן שם לב להזדמנות שנפלה לחיקו לאחר מבצע "בית וגן" של צה"ל במחנה הפליטים ג'נין. עד אותו מבצע, כוחות הביטחון של הרשות לא יכלו להיכנס למחנה הפליטים בכלל, בטח ובטח מבלי לספוג אבדות רבות.

לכן, אבו מאזן ערך לאחרונה מספר פגישות בנושא וביקש להגביר את הביטחון באזור B ובאזור A. הוא עוד ביקש מהבכירים הביטחוניים לנצל את הריק שנוצר במחנה הפליטים בג'נין על מנת להחזיר את הנוכחות של הרשות במקום.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה