בארץ

הטק הישראלי בדובאי: החברות שנבחרו לייצג אותנו בוועידת האקלים

לקראת ועידת האקלים בדובאי, המשרד להגנת הסביבה הודיע על 30 חברות טכנולוגיה ישראליות שנבחרו לייצג את ישראלים בביתנים השונים בדובאי. סילמן: "יש קשר הדוק בין הפוטנציאל הטכנולוגי של ישראל לבין האתגר העצום בעקבות שינויי האקלים"
מערכת ice | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המשרד להגנת הסביבה, משרד החוץ, משרד החמ"ט, רשות החדשנות ומכון היצוא הודיעו היום על החברות הטכנולוגיות שנבחרו לייצג את ישראל בביתן הרשמי הישראלי בוועידת האקלים ה-28COP בדובאי, שתיפתח ב-30 בנובמבר 2023.
המשלחת מורכבת מ-30 חברות טכנולוגיה ישראליות פורצות דרך, המתקדמות ביותר בכל תחומי החדשנות האקלימית, העוסקות בפתרונות טכנולוגיים חדשניים כחול-לבן להפחתת פליטות ולהסתגלות למשבר האקלים. ההשתתפות נועדה לחשוף את היכולות הטכנולוגיות הישראליות בתחום החדשנות האקלימית ובכך לקדם שיתופי פעולה בין-לאומיים לטובת המאמץ הגלובלי מול משבר האקלים וכן לסייע לכלכלה ולייצוא הישראליים.
את בחירת 30 החברות הובילה רשות החדשנות בהתייעצות עם המשרד להגנת הסביבה, באמצעות בודקי החטיבה הטכנולוגית של הרשות, אשר בחנו לעומק את החדשנות הטכנולוגית והמענה לאתגר האקלימי של למעלה מ-200 חברות שהתמודדו.
הוועידה נחשבת לאירוע הגדול בעולם במסגרת האו"ם, ולאור מרכזיות משבר האקלים חשיבות הוועידה גדלה משנה לשנה. השנה צפויים להשתתף בה למעלה מ-100 ראשי מדינות, לצד נוכחות גדולה של נציגי המגזר הפרטי, חברה אזרחית, אקדמיה, תקשורת, גופים פיננסיים ועוד, וההערכה היא כי לוועידה ה-28 שתתקיים ב"אקספו דובאי", צפויים להגיע יותר מ-100,000 משתתפים.
החברות יציגו את הפתרונות שלהן לקהל בין-לאומי של מנהיגים, בכירים מהמגזר העסקי, ואנשי טכנולוגיה. הפתרונות של החברות ייצגו את המגוון הרחב של טכנולוגיות אקלים אשר מפותחות בישראל ומסייעות כבר עכשיו לעולם לצמצם פליטות, ולהסתגל לשינויי האקלים.
עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה, מסרה: "אנחנו שמחים להוביל גם השנה את ועידת האקלים השנתית, יחד עם השותפים שלנו בישראל והשותפים הבין-לאומיים. יש קשר הדוק בין הפוטנציאל הטכנולוגי של ישראל לבין האתגר העצום בעקבות שינויי האקלים. המשרד תומך בסטארט-אפים ישראלים חדשניים שפועלים בשלל תחומי סביבה ואקלים וכדי לחזק את האקוסיסטם המקומי, תוך שיתוף פעולה פורה עם רשות החדשנות וגורמים נוספים. המשרד ימשיך לסייע לחברות סטארט-אפ לעבור משלב הרעיון לסטארט-אפ מוכח בשוק הבינלאומי".
אופיר אקוניס, שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, הוסיף: "הועידה הבינ״ל בדובאי היא הזדמנות אדירה להצגת היכולות הישראליות בכלל ובתחום האקלים-טק בפרט, החברות שנבחרו ועוד רבות שפועלות בתחום, מייצגות את התעשייה הישראלית המפוארת שמובילה, ותמשיך להוביל ולהציג את  פניה היפים של מדינתנואני בטוח שהביתן הישראלי יהיה למוקד התערוכה כולה ויעצימו את שת״פ הבינ”ל בצורה ניכרת, כמו את חיזוק מעמדה המדיני של מדינת ישראל".
אלו הן החברות, בוגרות, סטארט-אפים וחממות טכנולוגיות שעתידות להציג בביתן הישראלי:
החברות הבוגרותHomeBiogas :UBQ MaterialsEnvomedBlueGreen Water TechnologiesAsterra,Clariter GenCellSalicrop, ליווה ביוטכנולוגיות, ו-TaKaDu.
הסטארטאפים: Slibio CAPSULE-MinimalSphereGigablueCriaterraImaginDairyGreenEye TechAgroScoutCopprintDaika WoodANINANT-TaoXfloatBeeHero, , SolCold ,CarbonBlue , Meat.The End, BioBetter
כמו כן, ישתתפו גם החממות הטכנולוגית i4Valley ו-NET ZERO.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה