בארץ

לחות, רעמים וברקים: גל החום מגיע לשיאו ברחבי הארץ

גל החום החדש שפוקד אותנו יגיע היום לשיא ויביא עימו את הלילה החם ביותר שעתיד להירשם זה זמן רב. בטבריה ואילת המעלות יגיעו ל-41, ובתל־אביב יזכו ל"רק" 32 מעלות - זו התחזית לתחילת השבוע
מערכת ice | 
עומס חום כבד (צילום shutterstock)
גל חום נוסף פוקד אותנו כרגע, והוא יגיע לשיאו היום (ראשון). גל החום החל אתמול כשנרשם עומס חום כבד ברחבי הארץ, ובפרט בהרי הצפון שבהם נרשמו עד כ-41 מעלות צלזיוס. היום המצב כאמור יחמיר והחום יכה באילת, בקצרין ובטבריה ברמה צפויה של 41 מעלות.
לצד זאת, ירושלים תגיע ל-38 מעלות, רחובות ל-34 מעלות ובתל־אביב צפויות "רק" 32 מעלות. מחר עתידה להירשם הקלה בחום, אך לא יותר מדי. הלילה הקרוב, שבין יום ראשון ושני, צפוי להיות הלילה החם ביותר שיירשם זה זמן רב, ונרגיש את אחוזי הלחות עולים.
הבוקר אלו שגרים או מגיעים למישור החוף זכו לראות עננות קלה, וזו גם תורגש בדרום ובמזרח משעות הצהריים. כמו כן, לפי N12, ייתכן שתושבי המזרח והצפון יהיו עדים לברקים, רעמים ואפילו לטפטופים. נזכיר כי אם אתם מתכננים להימצא בחוץ היום חשוב להקפיד על הגנה ראויה מהשמש (בעזרת כובעים וקרם הגנה ראוי) ושתייה מרובה.
נציין כי מעבר לים גם בהוואי מתמודדים בימים האחרונים עם מזג אוויר קיצוני. היום דווח כי מניין ההרוגים באסון השריפות עלה ל-89 ושעדיין ישנם מאות של נעדרים. תושבים רבים איבדו את בתיהם ונותרו ללא דבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה