בארץ

העימות הבא בממשלה? משרד האוצר יקצץ מיליונים מרשויות באיו"ש

משרד האוצר צפוי לקצץ תקציב שניתן על ידי שרת הפנים הקודמת, אילת שקד הנאמד במיליונים. בחשב האוצר טוענים: "אין בכוונתנו להתייחס לתוכן הדיון וההחלטות שהתקבלו, החשב הכללי מקיים דינים מקצועיים בסוגיות שונות"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במהלך ישיבה שהתקיימה במשרד האוצר ונחשפה על ידי "ישראל היום" הוחלט לקצץ תקציב שעומד על עשרות מיליונים ונועד לרשויות המקומיות ביהודה ושומרון. התקציב המדובר הועבר על ידי שרת הפנים לשעבר איילת שקד.
במשרד החשב הכללי רומזים כי קיצוץ זה קשור לחובות של הרשויות המקומיות באזור: "אין בכוונתנו להתייחס לתוכן הדיון וההחלטות שהתקבלו. עם זאת, יודגש כי החשב הכללי מקיים באופן שגרתי דיונים מקצועיים בדבר סוגיות שונות, בין היתר, בדבר אופן הסדרת חובות של כלל הרשויות המקומיות, באשר הן, למדינה".
כזכור, בראש משרד האוצר יושב השר בצלאל סמוטריץ' שצפוי להערים קשיים רבים בדרך לביטול התקציב. 
רק לאחרונה אושרו מספר משמעותי של יחידות דיור חדשות המתוכננות להיבנות ביהודה ושומרון כ-4,560.  התכניות כבר עברו לשלב מתקדם ולשכת התכנון במינהל ושל מינהלת ההתיישבות בלשכת השר במשרד הביטחון ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' מעבירים הילוך לקראת ביצוע בטווח הקרוב.
בין השאר יואצו תכניות לבניית מאות יחידות בנווה צוף ועלי, מאות יחידות בגבעת זאב וכך גם בביתר עלית, 340 יח"ד במעלה אדומים, ברבבה 381, באלקנה 343 יח"ד, 287 באדורה ו-196 יח"ד בתלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה