בארץ

לקוחות "מי עדן" מתלוננים: אין שירות לקוחות חמישה ימים

לאחר תקלה זמנית במערכת של "מי עדן", לקוחות החברה טוענים שהם עדיין לא מצליחים לקבל שירות במגוון הפלטפורמות. מהחברה הסבירו כי שירות הלקוחות עבר מיקום והדבר גרר תקלות
מערכת ice |  1
פרסומת מי עדן (צילום יח"צ)
לקוחות רבים של "מי עדן" לא מרוצים בימים אלו. ביום חמישי האחרון החברה חוותה תקלה טכנית בלתי צפויה במערכת שלה וזו כבר תוקנה, אך החברה לא הצליחה להשתלט על כמות הפניות לשירות הלקוחות ועד היום רבים מהם עוד לא קיבלו מענה לטענות שלהם.
לפי 'ישראל היום', לקוחות החברה לא מצליחים ליצור קשר עם נציגים בטלפון, במסנג'ר וגם בוואטסאפ. אלו שכן, הצליחו רק לאחר זמן המתנה ארוך מהרגיל. אחד הלקוחות סיפר כי לאחרונה הוא מקבל חיובים מוזרים מהחברה בחשבון שלו, אך בעקבות המחדל הוא לא מצליח להתנתק ולברר מה הבעיה. כעת הוא חושש שימשיך לקבל חיוב על שירות שאינו רוצה בו.
מהחברה נמסר כי לאחרונה מוקד השירות עבר למיקום חדש והתקלה שהתווספה לכך הביאו לעיכוב במתן המענה ללקוחות. החברה כמובן העידה כי עושה את מרב המאמצים לחזור לכולם ולצמצם את זמני ההמתנה.
לא מדובר במחדל השירות היחיד שעליו דווח היום. במהלך סוף השבוע לקוח של שירות "אוטותל" נתקע בצד הדרך בנתיבי איילון לאחר שצמיג הרכב נקרע מהגלגל. לאחר המתנה של כעשרים דקות על הקו נציגת השירות לא הצליחה לסייע לו ואף דרשה שישלם על הגרר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה מסתירה שהיא בקשיים - הרבה עובדים עזבו
    לקוח פגוע 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האמת שהחברה בקשיים כי הניהול כושל והרבה לקוחות ועובדים עזבו (יש לי מידע פנימי מעובד שעזב ושיתף אותי). אין זכר למנהלים או למחלקה לשימור לקוחות. נציגי שירות לקוחות מזלזלים בלקוחות שעוד נשארו להם- מרמים ומשקרים. בחשבונית רושמים שיש חוב של עשרות כדים! וכששואלים אותם על החוב אומרים שזו טעות ובחשבונית הבאה זה יתוקן. בפועל זה לא קורה כי זו שיטה. המטרה היא שאחרי שמתנתקים הם שולחים מכתב ממשרד עו״ד עם דרישת חוב של אלפי שקלים עבור הכדים החסרים ומאיימים בהוצאה לפועל. השליחים לא בודקים את שלמות הכדים וגם מטיחים אותם לרצפה- כתוצאה מכך בכל יום אספקה יש כד אחד סדוק שמציף את המטבח. עדיף לקנות מים בבקבוקים ולא להתקרב לחברה הנוראית הזו!
    סגור