בארץ

הנשיא הרצוג שוחח עם יו"ר ההסתדרות: ישיגו פשרה ברגע האחרון?

בר-דוד התייחס גם למתווה הפשרה שהציע בשיתוף נשיאות המגזר העסקי, תוך דגש על ההתפתחויות מהשעות האחרונות. הנשיא ויו"ר ההסתדרות צפויים לעמוד בקשר במטרה להביא למתווה מוסכם
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
נשיא המדינה יצחק הרצוג חזר הערב (ראשון) מהביקור שלו בארצות הברית. מיד עם נחיתתו, קיים איתו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד שיחה. בר-דוד סקר בפני הנשיא הרצוג את מאמצי התיווך שהוביל בימים האחרונים, לרבות פגישות שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יאיר לפיד. 
בר-דוד התייחס גם למתווה הפשרה שהציע בשיתוף נשיאות המגזר העסקי, תוך דגש על ההתפתחויות מהשעות האחרונות. הנשיא ויו"ר ההסתדרות צפויים לעמוד בקשר במטרה להביא למתווה מוסכם.
מעבר לשיחה עם יו"ר ההסתדרות, מבית הנשיא נמסר כי הנשיא נמצא בדרכו לפגישה דחופה עם נתניהו בחדר שלו בבית החולים ואף נמסר כי נשיא המדינה אמר: "זוהי שעת חירום. חייבים להגיע להסכמה".
ביממה האחרונה רה"מ עבר השתלת קוצב לב תת עורי, אך למרות ההליך הוא מבהיר שזה ממש לא הולך לעצור מחר את ההצבעה על ביטול עילת הסבירות בכנסת. נתניהו פרסם בשעה האחרונה סרטון מחדרו בבית החולים שיבא, ובו הוא מודה לצוותים שמטפלים, מעיד שהוא נראה ומרגיש טוב, ובעיקר: "אני רוצה שתדעו שמחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת". משמע, מחר הוא מתכנן להשתחרר ולהגיע להצביע. רגע לפני כן הוא הבהיר כי "אנחנו" ממשיכים במאמצי החקיקה וכי הדבר כולל את הניסיון לעשות זאת בהסכמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה