בארץ

"ישראל יורדת מהפסים": שגריר ארה"ב היוצא באזהרה חמורה

לקראת עזיבתו הקרובה, שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס, אמר כי ממשלתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן חייבת לפעול כדי למנוע מישראל "לרדת מהפסים" כתוצאה מהפולמוס סביב הרפורמה המשפטית
מערכת ice | 
תומאס ריצ'רד ניידס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לקראת עזיבתו הקרובה, שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס, אמר כי ממשלתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן חייבת לפעול כדי למנוע מישראל "לרדת מהפסים" כתוצאה מהפולמוס סביב הרפורמה המשפטית.
"אני חושב שרוב הישראלים רוצים שארצות הברית תתערב בעניינים", אמר ניידס בריאיון לוול סטריט ג'ורנל. "עם זה לפעמים מגיע מחיר מסוים, שמתבטא כשאנחנו חושבים שהדברים יורדים מהפסים".

ניידס הוסיף כי אמר לראש הממשלה בנימין נתניהו "ללחוץ על הבלמים, להאט" כדי לבנות קונצנזוס לצעדים, והזהיר מפני "להזדרז דברים שבסופו של דבר עלולות להיות השלכות ענקיות, לפחות מבחינה תפיסתית, לגבי מה עושה את ישראל מדינה טובה."
הריאיון של ניידס מגיע לאחר שאתמול אמר ביידן ל-CNN כי למרות שהוא וראש הממשלה בנימין נתניהו "בקשר", הוא כינה את ממשלתו "הכי קיצונית מיימי גולדה מאיר" והוסיף כי הוא "מנסה להבין איך הוא מסתדר איתם".
כשנשאל על מדוע לא הזמין עדיין את נתניהו לביקור בוושינגטון, יותר מחצי שנה מאז הושבעה הממשלה הנוכחית, התחמק ביידן מלענות ואמר כי הנשיא יצחק הרצוג יגיע לביקור בארצות הברית "בקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה