בארץ

ואטורי: "צריך להמשיך בלחימה עד להחלשה טוטאלית של הטרור בג'נין"

בראיון ל-ice אומר סגן יו"ר הכנסת וח"כ ניסים ואטורי מהליכוד את מה שהוא חושב על אי שיתוף שרי הקבינט בסוד המבצע וטוען כי: "בזמן אמת ראש הממשלה ושר הביטחון מחליטים על מבצע ויוצרים הפתעה, לא צריך לעשות רעש שיסכן את הלוחמים בשטח"

דוד זולדן |  1
ח"כ ניסים ואטורי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יציאת כוחות צה"ל מג'נין הושלמה השבוע וכללה את יציאת כלל כוחות הביטחון ממחנה הפליטים ומהעיר ג'נין - מה שהביא לסיומו הרשמי של המבצע. ביום שאחרי המבצע חבר הכנסת מטעם הליכוד וסגן יו"ר הכנסת, ניסים ואטורי מדבר בראיון ל-ice על תחושות ההחמצה ועל תקדים חדש במאבק מול הטרור. 
לו הדבר היה תלוי בך היית מרחיב את המבצע ומגדיל את האבדות לארגוני הטרור?
"אם הדבר היה תלוי בי הייתי ממשיך בלחימה עד להחלשה טוטאלית של הטרור בג'נין. לא נוכל לחיות במצב של טרור מתמשך. צה"ל חייב להשתמש בכל היכולות העומדות לרשותו".
המבצע גם גבה מחיר. האם אתה מצדד בתקיפות מהאוויר ובשיגור טילים חכמים גם במחיר פגיעה באזרחי האויב על פני סיכון חיילי צה"ל בסמטאות ג'נין?
"רק אגרוף ברזל ומחיצת המחבלים יביא בטחון לישראל לא נרתע לפגוע במחבלים גם אם יפגעו אלו שמתוכם הטרוריסטים פועלים גם אם יקראו "חפים מפשע".
האם רה"מ לא כינס שרי הקבינט מחשש להדלפה?
"לא היה חייב לכנס את הקבינט מפני שהקבינט מאשר לפני המבצע ובזמן אמת ראש הממשלה ושר הביטחון מחליטים על מבצע ויוצרים הפתעה. לא צריך לעשות רעש שיסכן את הלוחמים בשטח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אם יקראו "חפים מפשע"....
    חחחח 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה שהבחור הזה מתעקש להיעצר בנחיתה הבאה שלו באירופה ולככב על ספסל הנאשמים בבית הדין הבינלאומי בהאג. איך הגיעו האנשים האלה לצמרת הפוליטית של מדינת ישראל? הרי פעם אמרו על היהודים שהם אנשים חכמים.....
    סגור