בארץ

ח"כ טלי גוטליב בהתבטאות חריגה נגד נתניהו: "לא כולם מטומטמים"

חברת הכנסת טלי גוטליב יצאה נגד ראש הממשלה נתניהו ותקפה אותו, על רקע הסנקציות שהוטלו עליה לאחר שלא הסירה את התמודדותה בהצבעה על הנציגים לוועדה לבחירת שופטים: "תניח בבקשה שלא כולם מטומטמים"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
חברת הכנסת טלי גוטליב יצאה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו בציוץ שפרסמה בטוויטר. היא תקפה את נתניהו וכתבה: "רוה״מ נתניהו.שמעתי שאמרת לשרים שבגללי התעכבה החקיקה ביחס למינוי השופטים. תניח בבקשה שלא כולם מטומטמים."
חברת הכנסת גוטליב אף המשיכה וטענה כי ראש הממשלה נתניהו אמר לה: "בלישכתך אמרת לי שלא משנה מי ייבחר כי ממילא מייד תשנו את מבנה הוועדה כשניסית לשכנע אותי להצביע לאלהרר. אזכירך שאמרתי לך בנוכחות השרים שאינני מאמינה ואתה לא תיגע במינוי השופטים."
כזכור, בשבוע שעבר, התקיימה הצבעה במליאת הכנסת בה נבחרה ח"כ קארין אלהרר כנציגת האופוזיציה. עקב קרבות בקואליציה וריבוי משתתפים מצידה בהצבעה, לא נבחר מועמד מוסכם. גורמים בקואליציה יצאו נגד ההתמודדות של גוטליב ואף הוטלו עליה סנקציות עקב אי משמעת קואליציונית.
יו"ר הקואליציה אופיר כץ קבע ביחד עם ראש הממשלה נתניהו כי חברת הכנסת גוטליב לא תוכל לכהן כחברה בוועדות הכנסת השונות, לא תוכל להעלות הצעות חוק ולא תוכל לדבר בשם מפלגת הליכוד במליאת הכנסת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה סנקציות. הליכודניקים נמושות אחרי שקרן (ל"ת)
    עופר 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור