בארץ

ח"כ ניסים ואטורי בהאשמה חמורה: "במדינה אחרת - ברק היה מועמד לתלייה"

דבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמש וקריאות העידוד למרי אזרחי מוציאים משלוותם את נציגי הליכוד שעולים למתקפת נגד. ח"כ ואטורי: "אדם כמוהו צריך להיות מאחורי סורג ובריח"
דוד זולדן |  2
ניסים ואטורי, אהוד ברק (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, אבשלום ששוני)
חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) משלח חיצי ביקורת בראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שקרא במהלך ההפגנות אמש נגד הרפורמה לצאת ל"מרי אזרחי" ואף איים להגיש נגדו תלונה במשטרה.
"אדם כמוהו צריך להיות מאחורי סורג ובריח. במדינות אחרות הוא היה מועמד לתלייה, אבל בישראל הדמוקרטית הוא צריך להיות במאסר של לפחות 20 שנה", אמר ואטורי בראיון לרדיו צפון 104.5FM בלהט וגם שטח את משנתו בנוגע לוועדה למינוי שופטים שצפויה להתכנס ביום רביעי: "אני אעשה את מה שטוב לקואליציה. אני חושב שאנחנו צריכים להצביע באופן דמוקרטי והגשתי מועמדות. אם לא יהיה אף אחד מהקואליציה - אתמודד".
בהפגנה נגד הרפורמה בחיפה אמר אהוד ברק אמש כי: "ננצח כי אין לנו ארץ אחרת ואין לנו דרך אחרת, אנחנו נחושים ואנחנו נציל את הדמוקרטיה. אנחנו בני כל הגוונים בחברה הישראלית: ערבים, יהודים, חילונים, דתיים ומסורתיים, כולנו משפחה אחת. משפחת שלטון החוק והדמוקרטיה. אנו במאבק על נשמתה ועתידה של ישראל. הוא לא יהיה קל ולא קצר, אבל אנחנו נלחמים כמשפחה אחת על כל מה שיקר לנו, ואנחנו ננצח".
"אנחנו נחושים ואנחנו נציל את הדמוקרטיה, ההפיכה המשטרית נבלמה בדקה התשעים על ידיכם, על ידי עצמת המחאה ברחוב ואזהרות הטייסים והלוחמים. בליל פיטורי גלנט נתניהו התקפל וניצחנו בקרב. נתניהו מבין שאם ינסה שוב לחוקק את חוק השופטים השפוטים - הוא ייתקל בקיר ברזל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    באיזה מדינה הוא חושב שהוא חי באירן? הוא שואף לחוקים כמו
    שלומי 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באירן אבל הוא יחול לחלום
    סגור
  • 1.
    באותה מדינה כל חברי הממשלה
    דב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באותה מדינה כל חברי הממשלה ההזויה ובראשם ראשה היו מצרפים אותם ואותך לאותון אירוע
    סגור