בארץ

מרצ והעבודה בדרך לאיחוד? המהלך המעניין נחשף

המפלגה, שבבחירות האחרונות מצאה את עצמה מחוץ לכנסת לראשונה מאז הקמתה, הקימה צוות מיוחד לבחינת חיבורים פוליטיים
מערכת ice | 
מרצ (צילום בן קלמר פלאש 90)
האם מרצ בדרך לאיחוד? עמית סיגל פרסם הערב (שלישי) כי המפלגה, שבבחירות האחרונות מצאה את עצמה מחוץ לכנסת לראשונה מאז הקמתה, הקימה צוות מיוחד לבחינת חיבורים פוליטיים. 
חברי הצוות כוללים: חיים "ג'ומס" אורון, יו"ר מרצ מ-2008 עד 2012; מזכ"ל מרצ תומר רזניק וחברי הכנסת לשעבר מוסי רז, מיכל רוזין, עלי סלאלחה, יאיר גולן וגבי לסקי. 

הצוות הזה מוקם כאשר למפלגה אין מנהיג אחרי שזהבה גלאון התפטרה מהתפקיד בעקבות הכישלון בבחירות האחרונות. למפלגה היו חסרים אלפי קולות בודדים כדי לצלוח את אחוז החסימה לאחר שקיבלו יותר מ-150 אלף קולות.
בנוסף, הסקרים האחרונים מראים כי למרות זאת, לו הבחירות היו מתקיימות היום, מרצ הייתה מקבלת 5 מנדטים, בעוד מפלגת העבודה בראש מרב מיכאלי, שסירבה לאיחוד, באופן קבוע לא עוברת את אחוז החסימה. 
בראיון לבן כספית וינון מגל ב-103FM לפני שבועיים, חברת הכנסת נעמה לזימי התייחסה לאיחוד בשמאל שנכשל ואולי הכריע את גורל המערכה: "נעשו טעויות מאוד גדולות גם כמפלגה וגם כגוש, והציבור עדיין כועס על זה, בטח נוכח כל מה שקורה. אני כן חושבת שבסופו של דבר הגענו לקונסטלציה של איחודים כי אי אפשר להישאר באותה סיטואציה. אני מתחברת לכל קריאות האיחוד בגוש. אני כן חושבת שמפלגת העבודה היא לא רק המפלגה שהקימה את המדינה, היא חייבת להישאר בכנסת. התפקיד שלנו להרים את המפלגה על הרגליים ואני מאמינה שנעשה את זה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה