בארץ

בבוקר יום העצמאות: הפגנה מול ביתו של ניר ברקת

"הגענו להעיר את ברקת לפני שיהיה רשום על הרס ההייטק והכלכלה והפיכת ישראל למדינת נחשלת. אנחנו דורשים שיחתום על מגילת העצמאות ויתחייב להגן על הדמוקרטיה ועל המדינה", אמרו המפגינים
מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פעילי מחאת ההייטק ונוספים מפגינים בשעה זו מול ביתו של שר הכלכלה ניר ברקת. המפגינים תלו מגילת עצמאות ענקית על הבניין הסמוך ודורשים מברקת לחתום עליה ביום העצמאות. "הגענו להעיר את ברקת לפני שיהיה רשום על הרס ההייטק והכלכלה והפיכת ישראל למדינת נחשלת. אנחנו דורשים שיחתום על מגילת העצמאות ויתחייב להגן על הדמוקרטיה ועל המדינה", אמרו המפגינים.

במקום, נשמעות קריאות "ניר ברקת תתעורר, ישראל שווה יותר" לצד הנפת שלטים "ניר, באנו להזכיר", "Save Our Startup Nation" ו-"כי עוד נפשי דרור שואפת" – ציטוט של שאול טשרניחובסקי בתוספת הכיתוב "נלחמים על הדמוקרטיה, שומרים על התקווה".
 

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת ביקר בשבוע שעבר בהודו, ונפגש בין היתר עם מקבילו ההודי פיוש גויאל בניו-דלהי. השניים סיכמו לקדם מהלך שיאפשר כניסה של כ-30 אלף עובדים הודים לישראל בתחום הבנייה, ואלפים נוספים בתחום הסיעוד. "המהלך יקל על המעסיקים הישראלים שחסרים ידיים עובדות ויאפשר להאיץ פרויקטים בענף הבנייה שלאורך זמן יסייעו בהורדת יוקר המחיה" אמר השר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה