בארץ

החרדים ישתכנעו להתגייס? זה מה שיעשו "אחים לנשק" בבקו"ם

מחאת המילואימניקים מתכוננת לחוק הגיוס שמקדמת הממשלה, ותגיע מחר (ראשון) לבקו"ם כדי לנהל דיאלוג בכניסה למדור הפטורים לחברה החרדית
מערכת ice |  1
לשכת גיוס (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
תחת הכותרת "עוצרים את ההשתמטות! אחים לנשק חוזרים לבקו"ם", פרסמה דוברות מאבק המילואימניקים כי החל ממחר (ראשון) תעמיד המחאה עמדת הסברה בכניסה לבקו"ם בעקבות חוק הגיוס.
על פי הודעת המחאה, "בעקבות חוק ההשתמטות שמקדמת הממשלה, תעמיד החל ממחר בבוקר 23.4 מחאת המילואימניקים אחים לנשק עמדת הסברה בכניסה למדור הפטורים לחברה החרדית. בעמדה, שתאוייש על ידי אנשי 'אחים לנשק', יתייצבו פטריוטים ישראלים, מילואימניקים בעבר ובהווה, במטרה לנהל דיאלוג עם בני החברה החרדית ולהסביר להם את החשיבות בגיוס לצה"ל".
מאחים לנשק נמסר עוד כי "אנחנו מתחילים לכתוב חוזה חדש בחברה הישראלית. יגמרו הימים בהם יש משרתים ויש משתמטים, יגמרו הימים שלא תהיה חלוקה בנטל השירות. רק מתוך שיח עם אחינו החרדים נצליח להביא עתיד שבו כל אזרח בישראל ישרת, בין אם בצבא או בשירות אזרחי".
בתוך כך, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שלח מכתב התראה לארגון "אחים לנשק" שפרסם נגדו בשבועות האחרונים כי השתמט משירות צבאי. השר מכנה את הקמפיין שלהם "שקר מוחלט", ודורש מהם פרסום התנצלות ופיצוי כספי בסך עשרה מיליון שקל.
עורך דינו של בן גביר, ישי גיספן, כתב במכתב ההתראה: "בשבועות האחרונים פרסתם בתקשורת הישראלית קמפיין ענק אשר בו הופיעה תמונת מרשי לצד תמונת שרים אחרים בממשלת ישראל, וטענתם כי הוא 'משתמט'. פרסמתם קמפיין שיקרי נגד מרשי כאשר אתם יודעים היטב שמרשי רצה להתגייס לצבא ההגנה לישראל, אך צה"ל לא אישר לו להתגייס".
"כאשר הגיע מרשי לריאיון בלשכת הגיוס הוא נשאל על דעותיו הפוליטיות. בשלב מסוים הוחלט שלא לגייסו, וחרף העובדה כי מרשי שבת רעב מול לשכת הגיוס, ואימו – ששירתה בצה"ל ופיקדה על חיילות – פנתה לרמטכ"ל דאז, הם לא קיבלו כל תשובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם לא אחים
    יניב 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנופיית זקנים משועממים בפנסיה עם יוהרה של מתנשאים מפריעים לחיינו פעם אחר פעם אלימים וחסרי בושה זה לא יעזןר הם זקנים וחסרי שיניים יצעקו ויפגינו ואנחנו נמשיך בדרכנו ונשאיר אותם מוטלים לצד הדרך ולא נעזור כי הם לא האחים שלנו ובטח לא אחים לנשק
    סגור