בארץ

עומר לרר הוא הטייס שנהרג בהתרסקות המסוק סמוך לנתניה

עומר לרר, בן 50 מאזור השרון, הוא הטייס שנהרג בתאונה המצערת היום לאחר שהמסוק שהטיס התרסק בשטח פתוח
מערכת ice | 
עומר לרר (צילום מתוך הפייסבוק)
עומר לרר, טייס בן 50, נהרג היום בהתרסקות מסוק בשטח פתוח סמוך לשכונת קריית השרון בנתניה. צוותי רפואה שהגיעו לזירה חילצו את לרר, אך לאחר בדיקות רפואיות הם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע.
לרר עבד כטייס באל על והותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. רק לפני עשור הוא ניצל מהתרסקות מטוס קל בשדה פתוח ליד ביתו שבשרון. הדיווח הראשוני על התרסקות המסוק התקבל בשעה 09:22 במוקד מד"א. צוותים שהגיעו למקום חילצו את לרר שהיה מחוסר הכרה, ולאחר בדיקות רפואיות קבעו את מותו.
חובש בכיר במד"א, ולדיסלב סוקול, ופראמדיק מד"א, ירדן דהרי, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המסוק בשטח חקלאי פתוח. חילצנו מתוכו גבר בשנות ה-50 לחייו עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
מידן בר, יו"ר איגוד הטייסים וטייס באל על, אמר בעצב לאחר היוודע על דבר האסון: "כעמית לעבודה, עומר היה איש תעופה. אהב את זה, עסק בזה, הבין בזה הרבה מאוד והתעמק בזה. זה היה העולם שלו. הוא היה מקצוען ומקצועי. מעבר לזה, כאדם, עומר היה איש רעים להתרועע, נדיב, חייכן וחבר. אין אחד שיגיד עליו אחרת. יש תחושת צער כבד. עם זאת, אלה הם חיינו. נתקלנו במקרים מצערים לאורך השנים, אולי גם ניתקל בהם בעתיד. בכל פעם זה מכה בך מחדש, אבל זה לא מקל על הכאב וההלם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה