בארץ

נתניהו עושה פדיחות: חשף לתקשורת מסיבת הפתעה לבכיר איטלקי

במהלך ביקורו הקצר של נתניהו ברומא, הוא נפגש עם ראש ממשלת איטליה מלוני, שנאלצה לזרז את הפגישה כדי לטוס למסיבת הפתעה שנשמרה בסוד. במסיבת עיתונאים רגע אחרי הפגישה הוא חשף לתקשורת את הסוד 
מערכת ice |  3
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הבוקר רה"מ נתניהו חזר ארצה עם רעייתו לאחר ביקור של שלושה ימים ברומא. בזמנו שם הוא ביקר את הקהילה היהודית, קיבל דיווח כואב על הפיגוע בדיזינגוף, פגש את ראש הממשלה מלוני, יצא לסיור פרטי בקולוסיאום שהיה סגור לשאר הציבור ועל הדרך חשף מסיבת הפתעה לחבר בממשלה האיטלקית לתקשורת.
לצד הביקורים של נתניהו התרחשו ברומא הפגנות נגד ההפיכה המשפטית ונגדו, מה שהותירו את נתניהו ורעייתו נצורים במלונם לכל אורך השבת. עם זאת בראיון לעיתון 'לה רפובליקה' הוא הכחיש את הדבר. העיתונאים שליוו את נתניהו לאורך הלו"ז שלו העידו כי הוא לוחמני ואינו מעוניין בפשרה.
נתניהו כאמור לא שינה את הלו"ז שלו לאחר הפיגוע ביום חמישי בערב וזאת לאור פגישה עם ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'יה מלוני, שהקדישה לו כמעט שעתיים. מהפגישה היא מיהרה לטוס למסיבת הפתעה של מנהיג מפלגת הימין באיטליה, מתיאו סלביני. במסיבת עיתונאים לאחר הפגישה נתניהו חשף את הפרט הסודי הזה, שאפילו העיתונאים לא ידוע לגביו.
על פי גורם בכיר שליווה את נתניהו, מלוני וגם אנשי העסקים שפגש לאורך הביקור לא שאלו אותו כלל על הרפורמה המשפטית. מול מלוני השיח התמקד בעיקר על המצב עם הפלסטינים. נתניהו על פי הדיווחים התמקד בשכנוע להעביר את שגרירות איטליה מתל אביב לירושלים, כפי שעשה עם ויקטור אורבן מהונגריה.
לבסוף, רבים תהו מדוע נתניהו נדרש לשלושה ימים עבור הביקור ומטעם אותו בכיר נמסר כי הפמליה של נתניהו לא קובעת את לו"ז הביקור, אלא מדינת היעד. כך על פי ההערכות גם יקרה עם הביקור הקרוב של הזוג נתניהו בברלין, ובקרוב גם בלונדון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    C.t דחוף, כנראה ארוע. (ל"ת)
    מילואימניק 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הסוס הזה גמור (ל"ת)
    אנרכיסט 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    היא נראת מבועטת (ל"ת)
    אפי 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור