בארץ

עופר כסיף מזהיר את המפגינים: "הזכות למחות תיאסר"

ח״כ עופר כסיף (חד״ש - תע״ל) שלהב את המפגינים נגד הרפורמה בוועדת החוקה וקרא: "הגבירו את עוצמת המחאה לפני שהדיקטטורה תשרוף את הזכות הבסיסית הזאת, זה צו השעה"
דוד זולדן |  2
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
ח״כ כסיף ביקש בוועדת חוק, חוקה ומשפט היום להגן על המחאה והמפגינים: ״אני מברך ומחזק את המפגינים, האלפים הרבים שממשיכים להיאבק ולא מוותרים, וקורא להם להגביר את עוצמת המחאה לפני שהזכות למחות תיאסר. הדיקטטורה שמתבשלת פה תשרוף את כולנו ולא תאפשר להפגין״.
כסיף הפגין אמש נוכחות בהפגנת המחאה בת"א יחד עם פעילי חד"ש, יהודים וערבים, ואמר כי: ״גאה להיות חלק מהמחאה הזאת - ביחד נעצור את הדיקטטורה!״.
בשבוע שעבר כזכור, שוב התרחש עימות קולני במליאה. הפעם היו אלה עופר כסיף מחד"ש-תע"ל וניסים ואטורי מהליכוד, שהעימות ביניהם כמעט גלש לעימות פיזי, כשהשניים צעקו זה לזה בין השאר "אפס", "זבל", ו"עוף מפה". בהמשך הצטרפו לעימות ח"כים נוספים, בהם חבר הכנסת אריאל קלנר שנראה צורח על כסיף "חלאה", וחבר הכנסת חנוך מילביצקי.
כסיף ספג קריאות "עוכר ישראל" ו"בוגד מנוול", ולטענתו ואטורי גם עשה לעברו קולות של חיות - כפי שעשה אלמוג כהן לח"כים הערבים. כסיף הוצא מהדיון, אך הסדרנים נאלצו להפריד בינו לבין ואטורי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כסיף
    ט 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד כסיף מאיפה הביאו אותך.לא נמאס לך דיי להסית.
    סגור
  • 1.
    בכנסת הבאה
    הארי סלדון 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופר כסיף וחבריו כבר לא יהיו בע"ה
    סגור