בארץ

מפלגת העבודה הגישה תלונה במשטרה נגד רה"מ: "שוב מסית"

מפלגת העבודה הגישה תלונה במשטרה נגד נתניהו בשל הטענה לפיה קרא בישיבת הממשלה "להלום במפגינים באגרוף". ח"כ מיכאלי: "בפעם הקודמת שהתעלמנו מההסתה שלו - זה נגמר ברצח". נתניהו פרסם הכחשה: "קראתי להלום בשקר, לא במפגינים"
מערכת ice | 
מירב מיכאלי (צילום פלאש 90)
מפלגת העבודה הגישה תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שלפי הפרסומים אמר לשריו בישיבת הממשלה על המפגינים כי הוא "רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם. צריך להלום בשקר".
לצד הגשת התלונה, קראה יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי ברשתות החברתיות לציבור הרחב להצטרף ולהגיש תלונה למשטרה, שכן המילים בהן השתמש נתניהו "נראות כמו קריאה לפעולה נגד המפגינות והמפגינים במאבק החשוב בתולדות מדינת ישראל".

"הדבר הכי מסוכן לראות את ההסתה מול העיניים, לצקצק ולהזיז את הראש לצד השני. לא עוד", כתבה ח"כ מיכאלי. "בפעם הקודמת שהתעלמנו מההסתה שלו - זה נגמר ברצח. הפעם לא ניתן לזה לקרות".
 
רה"מ הכחיש בתוקף כי בדבריו התכוון להלום במפגינים, אלא להלום בטיעונים. לשכת ראש הממשלה פרסמה את הציטוט המדויק לטענתה מישיבת הממשלה, לפיו אמר נתניהו: "תבינו מה עשינו כאן, מה חוללנו - אנחנו שמנו את ישראל בעצם בעצמאות אנרגטית, במצב שמחיר הגז אצלנו, כמה הוא, שליש מהממוצע העולמי? אתם זוכרים איזה דברים אמרו? אני רוצה שתצטיידו בזה ותיתנו פשוט את האגרופים בחזרה, מה שנקרא. זה לא רק להלום בטרור, כמו שאמרנו, זה גם להלום בשקר, להלום בשקר. תראו מה זה, איזו תוצאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה