בארץ

חברת רפאל חושפת שדרוג משמעותי למערכת שהגנה על מנהיגי העולם

חברת רפאל מפרסמת את השדרוג החדש והחשוב שביצעה למערכת ה-Drone Dome שלה. כעת המערכת יכולה לשבש את פעילות האיום ממרחק של 70 ק"מ, לאחר שהפעילות הקודמת כבר הצליחה להוכיח את עצמה בשטח
מערכת ice | 
רחפן (צילום unsplash)
חברת התעשייה האווירית הישראלית, רפאל, מציגה השבוע את השדרוגים שביצעה במערכת ה-Drone Dome, אשר מיועדת לזיהוי כטב"מים ורחפנים ממרחקים קצרים. המערכת הזו כעת מסוגלת לשבש את הסכנה, באמצעים שונים, כעת גם ממרחק של 70 ק"מ.
טרם השדרוג יכלה המערכת לזהות ולשבש רק ממרחק של 150 ק"מ. השדרוגים החדשים כבר ניתנים לשימוש והמערכת כולה כבר פועלת והוכיחה את עצמם בשטח. המערכת כבר פעלה ופועלת בקרב מספר מדינות הפועלות במסגרת חברות נאט"ו ואף במדינות המזרח התיכון ואסיה. 
על פי הדיווחים, המערכת פעלה גם באיחוד האמירויות, כאשר המדינה חששה מאיום מצד איראן ואף הגנה על הכנס G-7 בהתקיים בבריטניה. 
המערכת פותחה על מנת לספק הגנה אווירית מפני תקיפות מגובה ומרחק גדול ומשתנה, בין אם צבאי או אחרת. בעת שהיא מופעלת היא משבשת את התקשורת בכלי המזוהה וגורמת לו לאבד שליטה. כמו כן, באמצעות לייזר היא מבצעת יירוט, כעת גם ממרחק קרוב יותר.
לצד הפעילות הזו, לאחרונה החברה הכריזה על הסכם דווקא בתחום אחר. החברה ישראלית מכרה שתי ספינות לצי הפיליפיני במאות מיליוני דולרים. בהמשך היא תמכור לאותו הצי תשע ספינות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה