בארץ

נתניהו הציג את בן גביר כגורם ממתן בראיון לתקשורת האמריקאית

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו העניק ראיון נוסף לתקשורת האמריקאית ולא התחמק מסאגת מינויו של ח"כ איתמר בן גביר לשר לביטחון לאומי, והסביר לאוזן האמריקאית כי חל שינוי בעמדותיו מאז שהורשע בתמיכה בארגון טרור
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
נתניהו, העניק היום עוד ראיון לתקשורת האמריקאית והגן על השותף הבכיר: "בן גביר שינה הרבה מהדעות שלו מאז. עם כוח באה אחריות. זה דבר אחד לדבר בקמפיינים פוליטיים לפני עשור וחצי וזה דבר אחר להיות בפועל בעמדת אחריות בממשלה ואני בהחלט אבטיח שכך יהיה", נימק נתניהו את דבריו בראיון לאתר NPR.
"בן גביר הבטיח בבחירות שהוא יחזיר את הביטחון האישי. אמרתי לו שהוא יקבל הזדמנות ויקבל את הכלים ושכדאי לו מאוד לעשות את העבודה. במהלך הזמן נראה אם זה יקרה", ציין נתניהו והבהיר כי "שותפיו הקואליציוניים מצטרפים אליו, ולא הוא אליהם, וכי הוא יהיה זה שיכתיב את המדיניות בממשלה המתהווה".
בריאיון הקודם לגוף השידור הציבורי האמריקאי NPR אמר נתניהו כי" "אני חושב שראינו את השחיקה של הביטחון בישראל. זו בעיה גדולה. המפלגה שלו רצה על הטיקט הזה. הוא הבטיח להביא ביטחון לאזרחים ערבים ויהודים יחדיו. יש לנו קואליציה. אמרתי לו שהוא יקבל הזדמנות ואת הכלים, כדאי לך לעשות עבודה טובה. הזמן יגיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה