בארץ

אבל כבד בירושלים: "הלם ושברון לב, הציל אלפי אזרחים ישראלים"

אבל כבד נפל היום על כבאות והצלה מחוז ירושלים והעיר כולה, שם מרכינים ראש עם פטירתו של מפקד מחוז ירושלים בדימוס - טפסר משה סויסה ז"ל, שהלך לעולמו. מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים, טפסר שמוליק פרידמן, ספד לו: "היה מפקד בעל נוכחות, לוחם אש ברמ"ח איבריו, כריזמטי ומקצוען שתרם עשרות שנים מחייו למערך הכבאות"
מערכת ice | 
משה סויסה זל (צילום דוברות כבאות והצלה)
אבל כבד נפל היום (רביעי) על כבאות והצלה מחוז ירושלים והעיר כולה, שם מרכינים ראש עם פטירתו של מפקד מחוז ירושלים בדימוס - טפסר משה סויסה ז"ל, שהלך לעולמו.
בכבאות והצלה מחוז ירושלים מסרו כי "לוחמי האש, מפקדים, עובדי ומתנדבי המחוז מחבקים את המשפחה היקרה ומשתתפים בצערה העמוק". מסע ההלוויה ייצא מתחנת מרחב בירה ברחוב השח"ל בגבעת מרדכי בשעה 15:00. בשעה 16:00 ייערך טקס פרידה והספדים בבית הלוויות הספרדי בגבעת שאול.

מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים, טפסר שמוליק פרידמן, ספד לו: "הבוקר קיבלנו בהלם ושברון לב, את הידיעה על לכתו של טפסר משה סויסה ז"ל מפקד מחוז ירושלים ומפקד מחוז דרום לשעבר. 
טפסר שמוליק פרידמן סיפר על טפסר משה סויסה ז"ל: "הוא היה מפקד בעל נוכחות, לוחם אש ברמ"ח איבריו, כריזמטי ומקצוען שתרם עשרות שנים מחייו למערך הכבאות, הן כמפקד תחנת ירושלים, וכמפקד מחוזות דרום וירושלים. משה נתן את כל כולו, להצלת חיים ורכוש ובמהלך השנים, הציל את חייהם של אלפים רבים מאזרחי ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה