בארץ

מחריד: אביו של השר נפצע קשה בתאונת דרכים בירושלים

מדוברות איחוד ההצלה, במחוז ירושלים נמסר כי הצוות העניקו טיפול ראשוני למספר פצועים בזירת תאונה בשדרות גולדה מאיר בירושלים. בין הפצועים נמצא אביו של השר חיים ביטון, ממפלגת ש''ס

מערכת ice |  2
ניידות משטרה (צילום pixabay)
אביו של השר חיים ביטון, מש''ס, הוא הפצוע הקשה מזירת התאונה היום (שבת) בשדרות גולדה מאיר בירושלים. על פי דוברות איחוד הצלה מחוז ירושלים: "צוותי הרפואה של איחוד ההצלה העניקו סיוע ראשוני למספר פצועים בזירת תאונה בשדרות גולדה מאיר".
כמו כן, אריאל בן דוד, חובש איחוד הצלה שנתקל באירוע, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות של אוטובוס ורכב. הענקתי סיוע רפואי בזירת התאונה לנוסע הרכב, גבר בן 82, שנפצע באורח קשה, אישה בת 77, שנפצעה באורח בינוני ולנהג הרכב, צעיר כבן 25, שנפצע באורח קל".
 
עוד מסרו על האירוע, דני שמואלי ואבי ג'אן, חובשים מצוות האמבולנס של איחוד ההצלה: "לאחר הסיוע הראשוני בזירה, פינינו את האישה להמשך קבלת טיפול רפואי חדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם, כשמצבה מוגדר בינוני״.

קרדיט: דוברות המשטרה
בנוסף, זה לא השר היחידי שקיבל כותרות מדאיגות לאחרונה, על פי מעריב, אמש רכבו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התהפך בצומת ההסתדרות בעיר. השר נפצע קל בתאונה ופונה למרכז הרפואי ברמלה. בנוסף, בתאונה עצמה פונו מהזכירה בתו, נהגו הפרטי ואחד ממאבטחיו, כולם היו בהכרה מלאה ובן גביר הועבר להמשך טיפול בבית חולים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה זה עלה לנו, ממשלת חורבן הבית (ל"ת)
    חגורת בטיחות?! 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שתי תאונות לשני שרים דתיים תוך יומיים.
    מכלוף 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר יום ששי - חול מועד פסח, השר חיים ביטון מוצא"ש חו"מ פסח. אולי כי אין מזוזות ברכבים ?
    סגור