בארץ

בגלל שפעת: רה"מ נתניהו יעדר מישיבת הממשלה, מי יחליף אותו?

לשכת ראש הממשלה מדווחת כי נתניהו לא ישתתף בדיון שיתנהל בישיבת הממשלה מחר, כתוצאה ממחלת השפעת. מי שצפוי להחליף אותו בישיבת הממשלה הוא שר המשפטים יריב לוין
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (שבת) כי רה"מ בנימין נתניהו צפוי להיעדר מחר (ראשון) בדיון שיתנהל בישיבת הממשלה, בשל מחלת השפעת. כתוצאה מכך, שר המשפטים יריב לוין ינהל את הישיבה במקומו. 
על פי ההודעה של לשכת ראש הממשלה, מדובר בשפעת קלה. כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבה נעדר רה"מ בנימין נתניהו מישיבות הממשלה בשל עניין רפואי. כזכור, בחודש יולי האחרון, נתניהו נאלץ לעבור ניתוח מיוחד להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר. 
בעקבות כך, שר המשפטים לוין מילא את מקומו. בשל ההליך הרפואי, לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה לכלי התקשורת כי נתניהו דוחה את כל הנסיעות שנקבעו לו לאותו שבוע לקפריסין ולטורקיה בשל הצורך החשוב במנוחתו לאחר השתלת קוצה הלב.
רה"מ נתניהו, שמרבה לשמור על תדמיתו החיובית גם במצבים רפואיים לא פשוטים, החליט אז למסור הודעה מצולמת ובה ציין כי הוא חש בטוב: "לפני שבוע שמו לי מכשיר לניטור, המכשיר הזה צפצף ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב עוד הלילה. אני מרגיש מצוין, אבל אני מקשיב לרופאים שלי. הניסיונות להגיע להסכמה רחבה נמשכים גם כעת, בכל מקרה הרופאים אומרים שאהיה חופשי מחר בשעות הצהריים ואוכל להגיע לכנסת להצבעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רפואה שלימה
    אלי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לביבי היקר רק בריאות ואריכות ימים אשריך שאתה מוביל את מדינת ישראל לניצחון המוחלט.. אל תירא ואל תיחת כי עמך אל"
    סגור