משפט

סוני חושפת: מדוע מחירי המשחקים בפלייסטיישן כל כך יקרים?

מנכ"ל חברת Epic Games, טים סוויני, אשר אחראי בין היתר למשחק המצליח Fortnite, חשף במסגרת עדותו במשפט שחברתו מנהלת נגד גוגל, מדוע אי אפשר להוריד את מחירי המשחקים בחנות הדיגיטלית של סוני פלייסטיישן
מערכת ice |  2
פורטנייט (צילום shutterstock)
במסגרת התביעה של חברתו נגד גוגל, מנכ"ל Epic Games, חשף שהסיבה העיקרית שאין אפשרות להוריד את מחירי המשחקים של חברתו אשר אחראית על משחקי מצליחים כמו Fortnite, היא בשל עסקה של החברה עם סוני פלייסטיישן.
במהלך השימוש שנערך נגד חברת גוגל, מנכ"ל Epic, טים סוויני, התייחס לנושא והצהיר כי: "איננו יכולים למכור מחוץ לפלייסטיישן במחיר נמוך יותר ממה שאנו מוכרים בפלייסטיישן עצמו".
ניתן להסיק מדבריו של טים סוויני, שלמעשה בשל ההסכם של החברה עם סוני, Epic מוגבלת מלהציע מחירים שונים ללקוחות שאינם בעלי קונסולות גיימינג של חברת סוני עצמה.
מסתמן כי חברתו של סוויני, היא לא היחידה ולמעשה מדובר בנוהל סטנדרטי אשר קיים בכל החוזים שלהם עם ענקית הטכנולוגיה סוני פלייסטיישן, ולא קשור לעובדה שסוני היא בעלת מניות ב-Epic Games. 
הפרסום הנ"ל בא הלימה עם מה שהתרחש רק לאחרונה בבריטניה, כאשר הוגשה תביעת הענק נגד סוני בגין התנהגות מונופולית ומחירים מופקעים של משחקים בחנות הדיגיטלית של החברה, אושרה על ידי בית המשפט המקומי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    י
    י 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל פורטנייט זה בחינם...
    סגור
  • 1.
    למה יש פריירים שמשלמים זה למה (ל"ת)
    חחחחח 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור