משפט

6 כלי רכב ששימשו את מחבלי החמאס נתפסו בחווה בנגב

בלשי היחידה המרכזית של מג״ב דרום איתרו בחווה בנגב 6 כלי רכב: 2 טנדרים ו-4 אופנועים יחד עם שרשיר של כדורי מקלע כבד ששימשו את מחבלי החמאס, ועצרו את אותו חשוד
מערכת ice |  1
הרכבים של החמאס שנתפסו (צילום משטרת ישראל)
היום (שלישי) הגיעה יומה ה-39 של מלחמת "חרבות ברזל", שהגיעה בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של מחבלי החמאס, שרצחו למעלה מ-1,400 אנשים, הביאו לפציעתם של אלפים נוספים ולקחו בשבי לפחות 239 חטופים.
המחבלים חדרו לישראל עם טנדרים ואופנועים רבים, וככל שעובר הזמן מימדי האסון ממשיכים להתברר. משטרת ישראל חשפה היום כי במסגרת הלחימה במלחמת ״חרבות ברזל״ פעלו בלשי היחידה המרכזית של מג״ב דרום לאיתור כלי רכב ואמל״ח אשר שימש את המחבלים במתקפת הטרור ב-07/10/23.
לאחר מאמץ מודיעני של בלשי ימ״ר מג״ב דרום, איתרו אותם הבלשים בחוות בודדים בגזרת נגב שבמחוז הדרומי חשוד אשר בחזקתו הוסלקו מספר כלי רכב של החמאס אשר הוחזקו בניגוד מוחלט לחוק, כאשר אלה שימשו ישירות ברצח של ישראלים.
במסגרת הסריקות לאיתור כלי הרכב ואמל״ח נתפסו 6 כלי רכב: 2 טנדרים ו-4 אופנועים יחד עם שרשיר של כדורי מקלע כבד. כלי הרכב והאמל״ח שנתפסו זוכו על ידי חבלני המחוז הדרומי והועברו יחד עם החשוד להמשך חקירה ביחידה המרכזית של מג״ב דרום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרכבים האלה בכלל עברו טסט במכון רישוי?
    עמית 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברור שלא! רעיון טוב יהיה למכור את הרכבים במכרז אחרי בדיקות.
    סגור