משפט

הזוועות מחקירת מחבלי חמאס נחשפות: כך בוצעו הרציחות

המחבל סיפר בחקירה: "נכנסו לבית שהיה לידנו, נכנסו אליו מהחלון. בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ״ד. ירינו על הממ״ד. עד שלא שמענו קול. המשימה שלנו הייתה להרוג. לא היינו אמורים לחטוף, רק להרוג. להרוג את מי שרואים, ואז לחזור. אזור המשימה שלנו היה כפר עזה. אמרו לנו שכל המתנחלים הם חיילים"
מערכת ice |  2
תומכי חמאס נעצרים-אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
חקירת השב״כ של מחבל חמאס מכוח הנוח׳בה אשר לקח חלק פעיל בטבח בכפר עזה ב-7/10 נחשפה היום (רביעי) והציגה תיאורים מזוויעים שעולים מהפעולות של חמאס. מתוך חקירת השב״כ של המחבל עאמר אבו ע׳ושה מבינים כי ההנחיות שקיבלו בהוראת החמאס היו לרצוח ללא הבחנה.
המחבל סיפר בחקירה: "נכנסו לבית שהיה לידנו, נכנסו אליו מהחלון. בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ״ד. ירינו על הממ״ד. עד שלא שמענו קול. המשימה שלנו הייתה להרוג. לא היינו אמורים לחטוף, רק להרוג. להרוג את מי שרואים, ואז לחזור. אזור המשימה שלנו היה כפר עזה. אמרו לנו שכל המתנחלים הם חיילים, כולם חיילים וצריך להרוג אותם".
 
עוד הוא סיפר: ״עברנו בבית הראשון. בדקנו אותו ולא היה בו כלום. חמזה הצית את החדר מבחוץ. אחר כך יצא מישהו מהגינה שמאחורה עם צינור - אבו אחמד וחמזה ראו אותו, ירו עליו והרגו אותו, הוא השתמש בקלצ'ניקוב״.

לסיום חשף: ״הלכנו לבית השני. ירינו על החלונות ושברנו את הזכוכיות. בדקנו את הבית ולא מצאנו בו איש. אני הצתתי את חדר השינה. עברנו לבית השלישי. הייתה בו אישה. חמזה הרג אותה, הוא ירה בה. אם אבא שלי יראה אותי הוא יהרוג אותי, הוא לא יודע שאני בחמאס. באסלאם אסור להרוג ילדים הם לא קשורים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לגמור את החמס מעל האדמה
    יוסי הקטן 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לגמור כי מי שתומך טרור להשמיד אותם . זה רחמים על עם ישראל אחרת זה יחזור . לנו בפנים
    סגור
  • 1.
    אתה כבר לא תראה את אבא שלך אל תדאג (ל"ת)
    ליל 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור