משפט

כתב אישום חמור נגד ראש מועצה בצפון: יושעה מתפקידו?

כתב אישום יוצא דופן הוגש הבוקר בבית המשפט המחוזי בחיפה נגד שאוקי אבו לטיף ראש מועצת ראמה בחשד שעשה שימוש במוניטין של בני משפחתו מארגון הפשע המוכר. בנוסף בנו בן ה-24 מואשם בסחיטה
מערכת ice |  1
בית משפט (צילום shutterstock)

כתב אישום יוצא דופן הוגש הבוקר בבית המשפט המחוזי בחיפה נגד ראש מועצת ראמה, שאוקי אבו לטיף בחשד שעשה שימוש במוניטין של בני משפחתו מארגון הפשע המוכר וסייע בסחיטה באיומים, בנוסף לעבירות מרה ושוחד, בנוסף לכך בנו בן ה-24 נעצר גם הוא בחשד למעשה. אבו לטיף מואשם בחשד שניסה לסחוט אדם שהתקשר אליו וטען כי היה קורבן לסחיטה, בעוד ראש המועצה בעצמו סחט את אותו אדם.

בנוסף חשוד אבו לטיף שקיבל מבעל מפעל, 25 שיקים על סך 40,000 שקל. הפרקליטות טוענת כי עמד בקשר עם גורמים עבריינים אלימים שביצעו מקרי אלימות קשים, ביניהם הצתת בתי עסק וירי לעבר בתי מגורים בתקופה של כחצי שנה.

עדיין לא ברור אם ראש המועצה יושעה מתפקידו כמו שמקובל ברגע שמוגש כתב אישום נגד ראש מועצה מכהן. גם נגד בנו של ראש המועצה ראזי אבו לטיף בן ה-24 הוגש כתב אישום בגין סחיטה בכוח, סחיטה באיומים, תקיפה הגורמת לחבלה של ממש ושיבוש הליכי משפט. החקירה נגדם התנהלה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאוקי אבו לטיף
    JO 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן , חבל שזה לא נעשה חודשים ושנים קודם , הגיע הזמן נגד הפשע כמו שנעשה בניו יורק ע"י ג'וליאני , אני מקווה שהמשטרה תמשיך בשאר המגזרים רק ביד קשה בתקווה שבית המשפט לא יתערב , שופטים המזוהים רפיסות יעופו הביתה
    סגור