משפט

בושה באוטובוס אגד: נוסע נשך ותקף באגרופים את הפקח

המשטרה פתחה אתמול בחקירה עם קבלת תלונה על אדם שתקף באגרופים פקח של חברת אגד באוטובוס בעיר טירת הכרמל לאחר שסרב לתקף את כרטיס הרב קו ואף נשך אותו בחזה פצע אותו באורח קל. נעצר חשוד בן 25
מערכת ice | 
אגד (צילום shutterstock)
לא רק נהגי האוטובוס בישראל מותקפים, מתברר שגם הפקחים עלולים לסבול ממעשים מכוערים של נושאים. שוטרי תחנת טירת הכרמל עצרו אתמול (שני) תושב העיר בן 25 בחשד לתקיפת פקח של חברת אגד בתוך אוטובוס בעיר ופציעתו באורח קל
המשטרה פתחה אתמול בחקירה עם קבלת תלונה על אדם שתקף באגרופים פקח של חברת אגד באוטובוס בעיר טירת הכרמל לאחר שסרב לתקף את כרטיס הרב קו ואף נשך אותו בחזה פצע אותו באורח קל.
שוטרי תחנת טירת הכרמל שהוזעקו למקום עצרו את החשוד תושב העיר בן 25 והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות ביהמ"ש השלום בחיפה האריך את מעצרו עד לתאריך 27.07.2023. החקירה נמשכת.

רק בחודש מאי האחרון נודע כי יותקנו מחיצות מגן משופרות ובטיחותיות יותר לנהגים בכל האוטובוסים החדשים שיעלו על הכביש בישראל. זאת, במסגרת תכניתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, להגביר את ההגנה על הנהגים מפני אלימות של נוסעים אלימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה