משפט

גבר ניסה להשתלט על צוואתה של אחותו הערירית: כך השופט פסק

שבעה אחים של אישה ערירית שהלכה לעולמה לאחרונה הגיעו לבית המשפט בעקבות סכסוך על צוואתה. על פי מרבית האחים, אח אחד שגר עם האישה טרם מותה איים עליה וגרם לה לחתום על צוואה שמותירה אותו כיורש היחיד שלה, בניגוד לרצונה
מערכת ice | 
ירושה (צילום freepik)
סכסוך משפחתי חריג בדרום: שבעה אחים של אישה ערירית שהלכה לעולמה לאחרונה הגיעו לבית המשפט בעקבות סכסוך על צוואתה. על פי מרבית האחים, אח אחד שגר עם האישה טרם מותה איים עליה וגרם לה לחתום על צוואה שמותירה אותו כיורש היחיד שלה, בניגוד לרצונה.
לפי הפרסום ב-N12, האישה חייה מרבית חייה לבד ולכן לקראת סוף חייה נשענה על עזרתם של אחיה הרבים. אחד מהם, גם ערירי, חי עימה בביתה אך מערכת היחסים ביניהם לא הייתה תקינה. יותר מכך, האישה הגישה נגד אחיה מספר תלונות על אלימות ואיומים, שכללו איום בסכין, במשטרה. זמן קצר לפני שהלכה לעולמה היא חלתה ואושפזה בבית החולים. לטענת האחים היא כינסה אותם לפני כן והבהירה שהיא רוצה שנכסיה יועברו באופן שווה לכולם.
עם זאת, האחים טוענים כי לאחר שאחותם אושפזה, האח הסורר העמיד איש מטעמו ליד מיטתה כדי לוודא שהיא לא תחתום על אף צוואה שמנוגדת לאינטרסים שלו. על כן, לאחר לכתב נותרה צוואה אחת שמותירה את כל הרכוש לאחד היחיד שחי עימה. האחים התנגדו לכתב הצוואה בבית המשפט, והעלו בפני השופט את כלל הטענות שהוצגו מעלה ועוד.
מנגד, האח הסורר טען כי לקראת סוף חייה של אחותו היא הייתה תחת השפעת תרופות רבות וכי מצבה הנפשי לא היה טוב. השופט לא קיבל את הטענה ופסק שחלק מהיתרה בחשבון של המנוחה יושקע בכתיבה והכנסת ספר תורה על שמה לבית כנסת. שאר הכסף וביתה יחולקו באופן בין האחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה