משפט

רשות המסים בחשיפה דרמטית: עובדי או"ם הבריחו קוקאין מסוריה לישראל

בודקי בית המכס בנהר הירדן, בשיתוף עם עובדי יס"מ נהר הירדן ויחידת הכלבנים של רשות המסים, סיכלו היום (ראשון) ניסיון הברחה של קוקאין נוזלי במסווה של ערכות להכנת בושם. שלושה עובדי או"ם, המשרתים בגבול סוריה, נעצרו על ידי לוחמי יחידת יג"ל של משטרת מחוז צפון, בחשד להברחה
מערכת ice | 
הקוקאין שנתפס (צילום דוברות רשות המסים)
בודקי בית המכס בנהר הירדן, בשיתוף עם עובדי יס"מ נהר הירדן ויחידת הכלבנים של רשות המסים, סיכלו היום (ראשון) ניסיון הברחה של קוקאין נוזלי במסווה של ערכות להכנת בושם. שלושה עובדי או"ם, המשרתים בגבול סוריה, נעצרו על ידי לוחמי יחידת יג"ל של משטרת מחוז צפון, בחשד להברחה.
במהלך היום הגיעו עובדי האו"ם למעבר הגבול בין ירדן לישראל. בדיקה שגרתית שבוצעה על ידי עובדי רשות המסים ורשות שדות התעופה במעבר הגבול, עוררה את חשדם של הבודקים בנוגע לערכות להכנת בשמים שהביאו עימם הנוסעים, אשר כללו בקבוקים עם נוזל.
הערכות הועברו לבדיקה מדוקדקת, שכללה גם בדיקה באמצעות כלב. מהבדיקה עלה חשד סביר כי מדובר בקוקאין נוזלי, ובעקבותיה הועברו עובדי האו"ם לחקירה במשטרת מחוז צפון. 
כזכור, רק לני כשבועיים, ימ"ר מרכז במשטרת ישראל, יחד עם יחידת מכס נהר הירדן של רשות המסים, ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה וחובקת עולם, המתמקדת בייבוא סם ארצה מסוג קוקאין מדרום אמריקה, המוסלק בבקבוקים במשקל של כ-140 ליטר בשווי מוערך של עשרות מיליוני שקל.
בתוך כך, בלשי הימ"ר ניהלו מעקב ותצפית אחר הסמים שהוסתרו באחת מערי המשולש כאשר הבשילה לפני שבועיים החקירה הסמויה לשלב הגלוי והבלשים בצעו מעצר של מספר חשודים - תושבי אחד מכפרי הגליל ומקלנסווה וכן עכבה לחקירה 2 תושבי טירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה