משפט

קרע בליכוד? "אני רואה עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית"

חבר הכנסת אליהו רביבו מהליכוד עושה שרירים לנתניהו ומאיים על שלמות הקואליציה: "עליתי הצעת חוק כחלק משלל הצעות בנושאי משילות למעורבות השב״כ בפשיעה פלילית חמורה - שלצערי הממשלה אינה מקדמת, חרף ניסיונותיי להידבר עם כל מקבלי ההחלטות"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו, אליהו רביבו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מרכז הקואליציה בוועדת הכספים ח״כ אליהו רביבו (הליכוד) הטיל הבוקר פצצה והכריז: ״כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב״כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית". 
רביבו נימק את דבריו ואמר: "הגעתי לכנסת במטרה להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל, לצורך כך העליתי הצעת חוק כחלק משלל הצעות בנושאי משילות למעורבות השב״כ בפשיעה פלילית חמורה - שלצערי הממשלה אינה מקדמת, חרף ניסיונותיי להידבר עם כל מקבלי ההחלטות. הגיעה העת להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל שחיים תחת אש יום-יום בלב ליבה של המדינה״.
גורמים בקואליציה מסרו כי "המהלך עתיד לטלטל את הקואליציה והממשלה ויש לח"כ רביבו גב מחברי כנסת נוספים ולא רק מהליכוד".
כזכור, הוועדה המיוחדת לעובדים הזרים בראשות ח"כ אליהו רביבו מ'הליכוד' דנה אמש ביישום חתימה על הסכמים בילטרליים להבאת עובדים זרים לענפים השונים. יו"ר הוועדה ח"כ אליהו רביבו אמר כי "הדיון הינו חלק מתהליך פיקוח הכנסת על ייבוא עובדים בהסכמים בלטראליים, שיהוו תנופה למדינה. עפ"י ההסכמים, אנחנו מייצאים סטודנטים וטכנולוגיות, וגם מקבלים סיוע בעת הצורך". יו"ר הוועדה ביקש לשמוע מנציגי משרדי הממשלה מהם המאפיינים לקביעת הצורך להבאת עובדים זרים לענפים השונים, לרבות אפיון המדינות מהם מייבאים עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה