משפט

המשטרה חושדת: ג'ואי הגואל תקף קטינות נוספות שהכיר באינסטגרם

כוכב הטיקטוק ובנה של השחקנית אוולין הגואל נעצר בשבוע שעבר בחשד שסימם ותקף מינית בת 14. מהחקירה עולה חשד כי פגע בנערות נוספות אותן "צד" ברשת החברתית
מערכת ice |  1
יוסף גואי הגואל (צילום משטרת ישראל)
יוסף (ג'ואי) הגואל, תושב ת"א בן 38 שנעצר בשבוע שעבר לאחר שתקף מינית נערה בת 14 שהכיר באינסטגרם, חשוד כי ביצע את זממו בנערות נוספות שהכיר דרך אותה פלטפורמה. 
הגואל, בנה של השחקנית המוערכת אוולין הגואל, כינה את עצמו ברשת "דאדי טיקטוק" ונעצר בחשד שסיפק לנערה סמים ואלכוהול, ואז ביצע בה עבירות מין. מעצרו הוארך עד 14.4.23 בביהמ"ש השלום ת"א.

מחקירת החשוד התחזק החשד כי פגע מינית בקטינות נוספות, לאחר שיצר עימן קשר באמצעות אינסטגרם. המשטרה פרסמה אתמול (שישי) הודעה בה היא מבקשת מכל מי שנפגעה ממעשיו של החשוד לפנות לתחנת יפו או להתקשר לתחנה בטלפון 03-6801271.
המשטרה טוענת כי הנערה בת ה-14 הותקפה פעמיים בידי הגואל, לאחר שהגיעה אליו הביתה בהסכמה, אבל המעשים המיניים בוצעו תוך שימוש בכוח, ולאחר שנתן לה לצרוך סמים ואלכוהול כדי שתהיה מעורפלת ולא תוכל להתנגד.
בהקלטה שחשף דניאל עמרם בטלגרם, הגואל שלח לנערה הודעה קולית בה אמר: "יש לך גוף של ילדה, יש לך כ** של ילדה קטנה ואני אוהב את זה".
לחשוד הרשעות קודמות בתחום הסמים. סנגורו טען בבית המשפט כי הקטינות שיזמו את הקשר באינסטגרם הגיעו מיוזמתן וקיימו יחסי מין בהסכמה לאחר שהציגו עצמן כבוגרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאולה
    בור 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגאול את הגואל העלוב והשפל מהחיים
    סגור