משפט

היועמ"שית תחת מכבש לחצים לחקור את דרעי על ביזיון ביהמ"ש

דרעי מתנהל כאילו לא פוטר מהממשלה ומשדר עסקים כרגיל, למורת רוחה של התנועה לאיכות השלטון הדורשת להחזירו לחדר החקירות ולהפעיל נגדו סעיף הרשעה חדש
דוד זולדן |  2
אריה דרעי, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, בדרישה לפתוח בהליכי בזיון בית משפט נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי שפוטר מהממשלה.
עו"ד הידי נגב המייצגת את התנועה לאיכות השלטון טוענת כי "על פי פרסומים בתקשורת, דרעי שפוטר מהממשלה בעקבות החלטת בג"צ, ממשיך לשמש כשר בפועל, משתתף בדיוני הקבינט ואף ממשיך לקיים פגישות עבודה שוטפות עם בכירים בממשלה ואף עם עובדי המדינה מהדרג המקצועי במשרדי הפנים והבריאות".
"דברים אלה מפרים הלכה למעשה את פסק הדין הברור שניתן בהרכב של 11 שופטי בית המשפט העליון, וכי דרעי מתנהל כ'שר בפועל' של משרדי הפנים והבריאות – בניגוד לצו הברור שניתן נגדו ועולים לכדי הפרה של סעיף 6 לפקודת ביזיון בית המשפט". נכתב עוד.
נגב הדגישה כי: "השר לשעבר אריה דרעי ממשיך בכל כוחו לאחוז במושכות המשרדים מהם פוטר זה עתה, וזאת על אף פסיקה מאד ברורה של בג"ץ לפיה לא היה ניתן כלל למנותו לתפקיד שר. לציבור הישראלי מגיע שר פנים ושר בריאות ישרים ואמינים, שלא עושים את עבודתם ברמייה ותוך בזיון בית המשפט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסייע
    משפטן 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא על תקן של רב מסייע יועץ ומשקיף אנשים מחזרים לפיתחו וזקוקים מהניסיון הרב שצבר כדי להניע מהלכים במשרדיהם, ואין בזה פסול הוא חלק מחכמי הפוליטיקאים ויש לו הרבה מה לתרום ולעזור לאחרים,הוא ניפסל מלכהן כשר אבל לא משאר הדברים הנזכרים לעיל.
    סגור
  • 1.
    סגן שר
    אריק 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נפסל מלהיות שר ,אבל כסגן שר הוא יכול להיות ולשרת את הציבור
    סגור