משפט

כוכבת נטפליקס החרדית לשעבר יוצאת למאבק משפטי נגד הגרוש

בצעד מפתיע, הגרוש של כוכבת נטפליקס היהודייה מודיע שיבטל את התביעות נגדה. היא מצדה מכריזה שתמשיך לתבוע אותו על לשון הרע ועל פיטורים לא חוקיים - כנראה הגיע הזמן שתכירו את ג'וליה הארט
מערכת ice |  3
גוליה הארט (צילום יוטיוב)
ג'וליה הארט היא הרבה דברים - יוצאת הקהילה האולטרה-אורתודוקסית בניו יורק, אם לארבעה ילדים, סופרת, כוכבת נטפליקס וגם המנכ"לית לשעבר של סוכנות הדוגמנית שייצגה את כולם החל מקנדל גנ'ר ועד נעמי קמפבל. כעת, לאחר חודשים ארוכים של מאבק, הגרוש שלה מחליט לבטל את כלל תביעותיו נגדה אבל היא ממש מבהירה שזה לא הסוף.
ג'וליה הארט ומשפחתה הפכו להיות כוכבי סדרת דוקו-ריאליטי מבית נטפליקס בשנה שעברה בשם "חיי: מהלכה למעשה". הסדרה עקבה אחרי ג'וליה, ארבעת ילדיה, הקריירה שלה ובעלה הטרי יחסית בצל ההצלחה הגדולה שלה. הסדרה הזו מיוחדת במיוחד עבור הקהילה היהודית שזוכה לראות בסדרה הזו ייצוג יהודי גבוה, במיוחד עבור המסורת, וגם את המתח בין הקהילה האורתודוקסית והחיים החילוניים.
החודש העונה השנייה של הסדרה עלתה לשירות הסטרימינג וחשפה את האמת לכאורה מאחורי המאבק המשפטי והגירושים של אם המשפחה והגרוש הטרי, סילביו סקאליה. הזוג הודיע על פרידה בתחילת 2022 וזמן קצר לאחר מכן סקאליה הודיע שהוא מפטר בפתאומיות את הארט מתפקידה מתור מנכ"לית סוכנות הדוגמניות 'אליט' ואף תובע אותה על גניבה ובזבוז כספי החברה בסך 850 אלף דולר.
לצד זאת סקאליה טען שהארט חיה חיים נוצצים על חשבון החברה ואף מאריכה אותם כלפי ילדיה וחבריה. כתוצאה מכך היא טסה במטוסים פרטיים, נוסעת בשני רכבי בנטלי, מעסיקה נהג פרטי, מבצעת ניתוחים להגדלת חזה ושהיא בעלת החשבון הגדול ביותר בבית האופנה לואי ויטון.
הנושא הזה הופך להיות לב העונה השנייה באופן בלתי נמנע. כעת, זמן קצר מאד לאחר שהעונה עלתה, הדיילי מייל מודיע שסקאליה מבטל את התביעה נגד הארט לאלתר ובדרך משפטית שבה לא יוכל לתבוע אותה שוב בנושאים הללו וזאת כנראה לאחר הגעה להסדר בין השניים. 
עם זאת, נציגיה של ג'וליה מודיעים כי זה ממש לא הסוף ושהיא מתכננת לתבוע אותו על כך שפיטר אותה לא כחוק ועל לשון הרע. במקביל לכך, הארט השיקה את ספרה החדש שמספר על הדרך שבה הצליחה לברוח מהקהילה החרדית במונסי בניו יורק ועל הדרך שלה להצלחה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    strong woman
    ממ 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    I like ??'s thinking I like her thinking, her integrity. she is stunning
    סגור
  • 2.
    מהמממממת (ל"ת)
    ממ 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מזעזעת השלילה את כל הדוסים באמריקה (ל"ת)
    מנסה להיות קראדשיאן 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור