משפט

טרגדיה: קצינה בצבא התאבדה אחרי שהוטרדה מינית ע"י מפקד בכיר

טרגדיה גדולה בצבא דרום קוראה: קצינה ששירתה בצי הדרום-קוריאני, לי אי-רם, נמצאה מתה בביתה אחרי שדיווחה על הטרדה מינית שעברה כמה ימים קודם לכן מקצין בדרגתה, אך התלונה שלה טויחה על ידי גנרל בכיר. כעת, הוא הורד בדרגה והודח מתפקידו, דבר שלא קרה כבר 40 שנה במדינה
מערכת ice |  3
חיילת (צילום סטטוסים מצייצים)
טרגדיה גדולה בצבא דרום קוראה: קצינה ששירתה בצי הדרום-קוריאני, לי אי-רם, נמצאה מתה בביתה בחודש מאי 2021 אחרי שדיווחה על הטרדה מינית שעברה כמה ימים קודם לכן מקצין בדרגתה, מחיל האוויר הקוראני.
על פי סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית, "Yonhap News" אופן הטיפול השגוי של חיל האוויר המקומי בתיק ההטרדה המינית של הקצינה, היה מה שגרם לה לשים קץ לחייה. היא דיווחה בזמן אמת על ההטרדה, אולם הבכירים ניסו להסתיר ולטייח את הפרשה.
אחרי שהפרשה התפוצצה, נחשף כי הגנרל איק-סו התקשר לתובע הצבאי, לאחר ששמע שהוצא צו מעצר נגד קצין שקשור לפרשת ההטרדה המינית. מסיבה שלא פורסמה, הוא אמר לתובע הצבאי שמדובר בצו שגוי ויש לבטל אותו. מה שאכן קרה אז.
בעקבות הדברים, בני משפחתה של הקצינה דרשו להעניש אותו בחומרה. בחיל האוויר המקומי השעו תחילה את הגנרל ולבסוף החליט להוריד אותו בדרגה, עונש שעשוי להישמע מקל. למרות זאת, משמעות העונש היא שהגנרל הודח מתפקידו ובנוסף, זוהי הורדה בדרגה ראשונה מסוגה מזה 40 שנה בצבא דרום קוריאה. בדיווחים מדרום קוריאה נטען כי בני משפחת הקצינה ששמה קץ לחייה, הגיבו בסיפוק לעונש ההורדה בדרגה שהוטל על הגנרל שהואשם בטיוח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמן שילדיו יתאבדו בעתיד (ל"ת)
    רחל הירושלמית 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אי אפשר היה לציין שזה בצבא דרום קוריאה??? (ל"ת)
    אזרח תוהה 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה צודק!! באמת מעצבן שכותבים כותרות כאלו בשביל למשוך א
    אבי 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבעיה הגי גדולה, זה שהמון אנשים לא נכנסו לכתבה ולא ראו שמדובר במדינה אחרת.. ואז נכנס להם לתת מודע על סיפור של הטרדה מינית בישראל... זה הבעיה הכי גדולה של התקשורת היום
    סגור