משפט

התחזה לרופא וגנב טלפון וכרטיס אשראי: כתב אישום הוגש נגדו

לאחר הגנבה התקשר השוהה הבלתי חוקי להורי הצעירה ממנה לקח את החפצים. הנאשם דרש כופר ולאחר מכן הזדהה בתור רופא והודיע על הכנסת המטופלת לניתוח דחוף. פרטים חדשים על הפרשה ההזויה
מערכת ice | 
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום שערי צדק)
ב-19 לאפריל, בסביבות השעה 4 לפנות בוקר, התקבל במשטרה דיווח ממחלקת הביטחון של בית החולים שערי צדק. בדיווח נמסר כי צעירה המאושפזת במרכז הרפואי התלוננה כי נגנבו חפציה האישיים, ביניהם הטלפון וכרטיס האשראי שלה. לאחר הגניבה החל הצעיר להתקשר אל הוריה של הצעירה ולדרוש כופר עבור החזרת המכשיר הסלולרי. 
שיחות הטלפון והאיומים לא פסקו כאן. הצעיר התקשר לאמה של המאושפזת והזדהה כ"ד"ר אחמד" וסיפר כי עליו להכניס את ביתם לניתוח דחוף. לאחר מכן ביקש "ד"ר אחמד" את פרטי כרטיס האשראי של ההורים על מנת לגבות מהם את הוצאות הניתוח הבדוי. כאשר ההורים סירבו איים כי יפגע בביתם. המשטרה איתרה ועצרה את החשוד בעיר העתיקה, לאחר שיצא מתפילה.
 
מהחקירה עלה כי החשוד הוא שוהה בלתי חוקי בישראל. יום קודם לכן הגיע למרכז הרפואי והזדהה באמצעות מסמכים מזויפים בתור תושב ירושלים. בעקבות כך קיבל טיפול רפואי במרמה מבית החולים. לאחר הטיפול, על פי חקירת המשטרה, נכנס החשוד לחדרה של הצעירה וביצע את הגניבה. עוד עלה כי החשוד השתמש בכרטיס האשראי במכונות אוטומטיות. 
כעת, לאחר חקירתו, הגישה נגדו יחידת התביעות במחוז ירושלים כתב אישום בגין עבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, קבלת דבר במרמה, גניבה, שימוש ברכיב חיוני באמצעי תשלום, ואיומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה