משפט

הצלם המפורסם בטענות קשות נגד מתנחלים: "פירקו אותי במכות"

שאול גולן כתב ברשתות החברתיות לאחר התקרית: "הם פירקו אותי במכות, שברו לי את האצבעות ושרפו לי את כל התיק וציוד הצילום. אחר כך הם חיפשו לי בכיסים מחשש שיש לי איזה כרטיס זיכרון שהם מתועדים בו. חלק היו במדי צה"ל ורובים"
מערכת ice | 
צילום (צילום unsplash)
צלם העיתונות המוכר, שאול גולן, טוען כי הוא הותקף באזור דומא לכאורה על ידי מתנחלים מהאיזור. לדבריו, המתפרעים שרפו את ציוד הצילום שלו ושברו באלימות את ידו. כוחות ביטחון הגיעו למקום.
כמובן,  גולן כתב ברשתות החברתיות לאחר התקרית: "הם פירקו אותי במכות, שברו לי את האצבעות ושרפו לי את כל התיק וציוד הצילום. אחר כך הם חיפשו לי בכיסים מחשש שיש לי איזה כרטיס זיכרון שהם מתועדים בו. חלק היו במדי צה"ל ורובים".

עוד הוא הוסיף ותיאר כי: "30-20 איש הכו אותי וצעקתי 'הצילו' בתקווה שחיילים ישמעו אותי, אבל החיילים זה הם. ערבים לא היו עושים לי דבר כזה. שכבתי על הרצפה וכל אחד נותן בעיטה, בראש ובבטן. זרקו לי גם את המפתחות של האופנוע לאש".
אגודת העיתונאים ירושלים מסרה כי היא: "מגנה בתוקף את תקיפתו של צלם העיתונות שאול גולן, איש ידיעות אחרונות ו-ynet היום באזור דומא. על המשטרה לפעול בשיא התקיפות, גם כדי לאתר את התוקפים ולענישם וגם כדי להגן על עיתונאים בכל מקום בו הם פועלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה