חדשות

דני דנון ל-ice: "טראמפ מכין את הקרקע למאבק משפטי"

שגריר ישראל לשעבר מגיב לנאום של דונלד טראמפ בבית הלבן: "אנו צפויים להיכנס לתסריט דומה של שנת 2000 במעורבות משפטית של ספירת הקולות". ומי יותר טוב לישראל? "נדע לעבוד עם שניהם, אך לטראמפ וביידן גישות שונות" 
שרון טל |  1
דני דנון (צילום ויקיפדיה)
שגריר ישראל לשעבר באו"ם, דני דנון, מגיב הבוקר ל-ice על נאומו של דונלד טראמפ בבית הלבן. הנשיא טראמפ שידר קולות ניצחון ואמר: "התוצאות הלילה היו מדהימות. היינו בהכנות לחגוג דבר שהיה כל כך יפה וטוב, הצלחה גדולה, שיא של תמיכה", אמר. עוד הוסיף טראמפ כי "זכינו בפלורידה בגדול. זכינו גם באוהיו ובטקסס. ברור שזכינו גם בג'ורג'יה. היה נחמד אם אריזונה הייתה שלנו, המספרים ירדו רק בכמה קולות".
עוד אמר טראמפ כי הדמוקרטים ינסו לגנוב את הבחירות, ועל כן הוא יפנה לבית המשפט העליון בארה"ב לעצור את ספירת הקולות. יש לציין כי הקלפיות עדיין נספרות וכי התוצאות הסופיות יגיעו רק אל תוך הלילה בשעון ארה"ב.
בתגובה לדבריו של טראמפ, אומר ל-ice דני דנון: "עם קבלת התוצאות ביממה הקרובה, אנו צפויים להיכנס לתסריט דומה של שנת 2000, של מעורבות משפטית לגבי ספירת הקולות. אם הפערים יהיו גדולים מאוד במדינות כמו אריזונה, נאוודה, ג'ורג'יה, הן יכריעו את התוצאה לכיוון אחד. אז בית המשפט לא יראה מקום להתערב בו". אולם במקרים אחרים, מסביר דונן, נוכל להגיע לבית המשפט. 
טראמפ או ביידן - מי לדעתך יותר טוב לישראל?
"אנחנו נדע לעבוד כמובן עם שניהם, טראמפ הוכיח את החברות שלו עם ישראל. ביידן הוא גם ידיד של ישראל, אז אנחנו לא צריכים לחשוש משום תוצאה. כמובן שאם ביידן ייבחר אז נצטרך להשקיע יותר בתהליך מול הממשל". 
עוד מוסיף דנון: "הגישות של טראמפ וביידן שונות, בין היתר לגבי הסכם הגרעין עם איראן. ביידן מדבר על חזרה להסכם, בעוד טראמפ מדבר על סנקציות ויכול להיות משא ומתן ישיר להסכם אחר. אלו שני גישות שונות לחלוטין ונידרש לסוגיה לפי תוצאות הבחירות בארה"ב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דנון או גאון?
    גיל 11/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין, גאון הדני דנון הזה
    סגור