חדשות
לראשונה בישראל: מותג איפור משיק סדרת תוכן דיגיטלי
מותג האיפור הבינ"ל מייבלין ניו יורק משיק פרויקט תוכן דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל שכולל סדרת רשת חדשה באינסטגרם תחת השםMake_It_In_NYC#. הסדרה צולמה בניו יורק ומככבות בה 4 משפיעניות רשת: אנג'ל ברנס עם 283 אלף עוקבים באינסטגרם, רומי אברג'יל - הטרנסג'נדרית הצעירה ביותר בארץ עם 59 אלף עוקבים, אור יעקב עם 87.7 אלף עוקבים, וליזה ביך עם 223 אלף עוקבים ובעלת ולוג מצליח.
במסגרת הסדרה עוברות הארבע משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כגון איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, אכילת אוכל ניו יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, ועוד. בתום שידור הסדרה יתקיים הגמר בו תיבחר הזוכה - באמצעות בחירה אינטראקטיבית על ידי העוקבים באינסטגרם. הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה, ועוד 2 פרקים נלווים: פרק של סרטוני HOW TO'S בו הבנות מדגימות איך ניתן לייצר בעזרת מוצרי מייבלין את מראי האיפור שלהן ופרק נוסף של פספוסים ומאחורי הקלעים בעיר הגדולה. הפרק הראשון יעלה ב-1 באוגוסט והסדרה תשודר במתכונת של פרק בשבוע. יוצרי הפורמט והמפיקה היא חברת טינק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה